Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1181855

Metode istraživanja ponašanja potrošača na tržištu kredita


Laić, Ksenija
Metode istraživanja ponašanja potrošača na tržištu kredita, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1181855 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metode istraživanja ponašanja potrošača na tržištu kredita
(Behavioral research methods on the credit market)

Autori
Laić, Ksenija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
12.09

Godina
2019

Stranica
51

Mentor
Mance, Davor

Ključne riječi
anketa, metodologija, istraživanje, potrošači, kreditne insititucije
(survey, methodology, research, consumers, credit institutions)

Sažetak
U današnje vrijeme postoji potreba za pravovremenim i točnim informacijama vezanih za ekonomiju, gospodarstvo, politiku, školstvo znanost. u ovom radu istražena je Metodologija ponašanja potrošača na tržištu kredita. Tema obrađuje samo ponašanje potrošača, njihove stavove i vjerovanja i ponašanje koje proizlazi iz toga povezano s odlukama kada su u pitanju krediti i odnos prema kreditnim institucijama. Istraživanjem se nastoje otkriti ispitanikova uvjerenja o osobinama određenog proizvoda i osjećaji samog ispitanika vezanog za osobine proizvoda kako bi se došlo do određenog sveukupnog stava o tome da li će potrošač posegnuti za nekim proizvodom ili ne. U radu je istraživanje napravljeno uz pomoć ankete koju su ispunjavali postojeći i potencijalni klijenti Wüstenrot stambene štedionice. Rezultati će se iskoristiti za poboljšanje usluge i komunikacije prema klijentima Wüstenrot štedionice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Davor Mance (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Laić, Ksenija
Metode istraživanja ponašanja potrošača na tržištu kredita, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Laić, K. (2019) 'Metode istraživanja ponašanja potrošača na tržištu kredita', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lai\'{c}, Ksenija}, year = {2019}, pages = {51}, keywords = {anketa, metodologija, istra\v{z}ivanje, potro\v{s}a\v{c}i, kreditne insititucije}, title = {Metode istra\v{z}ivanja pona\v{s}anja potro\v{s}a\v{c}a na tr\v{z}i\v{s}tu kredita}, keyword = {anketa, metodologija, istra\v{z}ivanje, potro\v{s}a\v{c}i, kreditne insititucije}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lai\'{c}, Ksenija}, year = {2019}, pages = {51}, keywords = {survey, methodology, research, consumers, credit institutions}, title = {Behavioral research methods on the credit market}, keyword = {survey, methodology, research, consumers, credit institutions}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font