Pregled bibliografske jedinice broj: 1181855
Metode istraživanja ponašanja potrošača na tržištu kredita
Metode istraživanja ponašanja potrošača na tržištu kredita, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1181855 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metode istraživanja ponašanja potrošača na tržištu
kredita
(Behavioral research methods on the credit market)
Autori
Laić, Ksenija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
12.09
Godina
2019
Stranica
51
Mentor
Mance, Davor
Ključne riječi
anketa, metodologija, istraživanje, potrošači, kreditne insititucije
(survey, methodology, research, consumers, credit institutions)
Sažetak
U današnje vrijeme postoji potreba za pravovremenim i točnim informacijama vezanih za ekonomiju, gospodarstvo, politiku, školstvo znanost. u ovom radu istražena je Metodologija ponašanja potrošača na tržištu kredita. Tema obrađuje samo ponašanje potrošača, njihove stavove i vjerovanja i ponašanje koje proizlazi iz toga povezano s odlukama kada su u pitanju krediti i odnos prema kreditnim institucijama. Istraživanjem se nastoje otkriti ispitanikova uvjerenja o osobinama određenog proizvoda i osjećaji samog ispitanika vezanog za osobine proizvoda kako bi se došlo do određenog sveukupnog stava o tome da li će potrošač posegnuti za nekim proizvodom ili ne. U radu je istraživanje napravljeno uz pomoć ankete koju su ispunjavali postojeći i potencijalni klijenti Wüstenrot stambene štedionice. Rezultati će se iskoristiti za poboljšanje usluge i komunikacije prema klijentima Wüstenrot štedionice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija