Pregled bibliografske jedinice broj: 1181473
Važnost socio-emocionalnih kompetencija djeteta i odgojno-obrazovnih djelatnika
Važnost socio-emocionalnih kompetencija djeteta i odgojno-obrazovnih djelatnika // Unapređenje kvalitete života djece i mladih
Tuzla, 2016. str. 133-140 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1181473 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost socio-emocionalnih kompetencija djeteta i
odgojno-obrazovnih djelatnika
(The importance of socio-emotional competencies of
the child and educational employees)
Autori
Perić, Magdalena ; Smolić, Maja ; Masnjak, Lea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Unapređenje kvalitete života djece i mladih
/ - Tuzla, 2016, 133-140
Skup
VII Međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih"
Mjesto i datum
Tuzla, Bosna i Hercegovina, 24.06.2016. - 26.06.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
socio-emocionalna kompetencija, odgojno-obrazovni djelatnici, djeca s teškoćama u razvoju
(socio-emotional competencies, educational employees, children with developmental disabilities)
Sažetak
Kada govorimo o socio-emocionalnoj kompetenciji uglavnom mislimo na vještine razumijevanja vlastitih i tuđih misli i ponašanja u različitim interakcijama. Većina autora se slaže da se radi o vrlo kompleksnoj vještini koja se razvija prvenstveno u međuljudskim odnosima. Neosporan je utjecaj socio-emocionalne kompetencije na akademske uspjehe učenika, ali i na uspjehe u međuljudskim odnosima. Stoga je cilj ovog rada bio naglasiti važnost socio-emocionalnih kompetencija odgojno-obrazovnih djelatnika i djece, te dati pregled znanstvenih spoznaja koje ukazuju na utjecaj socio-emocionalne kompetencije na djelatnike koji rade u odgoju i obrazovanju djece predškolske i školske dobi, bilo da su oni djeca s teškoćama u razvoju ili njihovi vršnjaci bez teškoća. Shvativši važnost socio-emocionalne kompetencije u svijetu su počeli razvijati program za poticanje socio-emocionalnih kompetencija učenika pri čemu se velika važnost pridaje odgojno-obrazovnim djelatnicima i njihovim socio- emocionalnim kompetencijama koje ne utječu samo na uspješnost djece koju poučavaju nego i uspješnost samih odgojno-obrazovnih djelatnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb