Pregled bibliografske jedinice broj: 1181465
Spoznaje o emocionalnom kapitalu kao utjecajnom čimbeniku u procesu odgoja i obrazovanja
Spoznaje o emocionalnom kapitalu kao utjecajnom čimbeniku u procesu odgoja i obrazovanja // Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja
Varaždin, 2016. str. 32-32 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1181465 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Spoznaje o emocionalnom kapitalu kao utjecajnom
čimbeniku u procesu odgoja i obrazovanja
(Insights about emotional capital as an influental
factor in process of education)
Autori
Smolić, Maja ; Perić, Magdalena ; Žic Ralić, Anamarija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja
/ - Varaždin, 2016, 32-32
Skup
Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 28.04.2016. - 30.04.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
emocionalne kompetencije, emocionalni kapital, odgoj i obrazovanje
(emotional competencies, emotional capital, education)
Sažetak
U procesu poučavanja, odgoja i obrazovanja kao i općenito u obavljanju posla bilo koje vrste prisutnost emocija dugo nije bila predmet proučavnja. No, obzirom da emocije imaju važnu ulogu u svim aspektima ljudskog ponašanja, reagiranja, odlučivanja i djelovanja bilo je potrebno posebno ih proučavati i uzeti ih u obzir kao značajan i utjecajan čimbenik, koji je jednako bitan kao i inteligencija. Spoznaja o vlastitim emocijama te njihovoj regulaciji potrebna je za svakodnevno uspješno privatno i poslovno funkcioniranje te za učinkovito socijalno i adaptivno ponašanje. U tu svrhu potrebno je ovladati emocionalnim kompetencijama koje podrazumijevaju svijest o sebi te svijest o mogućnosti upravljanja svojim potrebama, stanjima, sposobnostima i znanjima. Emocionalne kompetencije podrazumijevaju i svijest o ljudima u okruženju i brigu o njihovim potrebama, željama i osjećajima. Emocionalne kompetencije smatraju se neophodnim izvorima koji omogućuju bolje socijalno i profesionalno djelovanje, te ih stoga neki autori smatraju i nazivaju kapitalom. Set tih izvora koje mora posjedovati svaka osoba kako bi ostvarila potpuni kognitivni, osobni, profesionalni, socijalni i ekonomski razvoj naziva se emocionalni kapital. Cilj ovog rada je prikazati dosadašnje spoznaje o emocionalnom kapitalu, njegovim karakteristikama i utjecaju na ljudski razvoj, postignuća i napredak, te utjecaju na rad i djelovanje u radnom okruženju, a posebno, u ovom slučaju, na proces rada u odgoju i obrazovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb