Pregled bibliografske jedinice broj: 1181406
Vertikalna korelacija i suradnja u nastavi matematike
Vertikalna korelacija i suradnja u nastavi matematike // Knjižica sažetaka Inovativna nastava matematike
Osijek, Hrvatska, 2020. str. 17-17 (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1181406 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vertikalna korelacija i suradnja u nastavi matematike
(Vertical correlation and collaboration in mathematics
education)
Autori
Katalenić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Knjižica sažetaka Inovativna nastava matematike
/ - , 2020, 17-17
Skup
Državni stručni skup nastavnika matematike „Inovativna nastava matematike“
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 27.08.2020. - 28.08.2020
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
matematičko obrazovanje ; suradnja nastavnika ; vertikalna korelacija
(teachers' collaboration ; mathematics education ; vertical correlation)
Sažetak
Teškoće učenika na svakoj razini matematičkog obrazovanja često se povezuju s neadekvatnim znanjima stečenim na prethodnoj razini obrazovanja. Matematika je kumulativna znanost. To znači da se matematički koncepti i kompetencije razvijaju se u dva smjera: vertikalno, povećavajući njihovu složenost, i horizontalno, okupljajući više pojmova i procedura u jedan novi objekt. Mreža znanja i učeničke kompetencije razvijaju se povezivanjem koncepata i procedura te njihovom primjenom u smislenim kontekstima. S jedne strane, matematički udžbenici trebaju održavati i odražavati (vertikalnu i horizontalnu) povezanost matematičkih sadržaja. S druge strane, rutinski matematički sadržaji viših razina obrazovanja predmet su problemskih i istraživačkih aktivnosti na nižim razinama obrazovanja. Obratno, konkretne aktivnosti s apstraktnim sadržajima na nižim razinama obrazovanja olakšavaju razumijevanje i primjenu apstraktnih matematičkih ideja na višim razinama obrazovanja. U ovom predavanju dat ćemo teorijsku osnovu i konkretne primjere kako ostvariti vertikalnu korelaciju i suradnju učitelja matematike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ana Katalenić
(autor)