Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1181406

Vertikalna korelacija i suradnja u nastavi matematike


Katalenić, Ana
Vertikalna korelacija i suradnja u nastavi matematike // Knjižica sažetaka Inovativna nastava matematike
Osijek, Hrvatska, 2020. str. 17-17 (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1181406 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vertikalna korelacija i suradnja u nastavi matematike
(Vertical correlation and collaboration in mathematics education)

Autori
Katalenić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Knjižica sažetaka Inovativna nastava matematike / - , 2020, 17-17

Skup
Državni stručni skup nastavnika matematike „Inovativna nastava matematike“

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 27.08.2020. - 28.08.2020

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
matematičko obrazovanje ; suradnja nastavnika ; vertikalna korelacija
(teachers' collaboration ; mathematics education ; vertical correlation)

Sažetak
Teškoće učenika na svakoj razini matematičkog obrazovanja često se povezuju s neadekvatnim znanjima stečenim na prethodnoj razini obrazovanja. Matematika je kumulativna znanost. To znači da se matematički koncepti i kompetencije razvijaju se u dva smjera: vertikalno, povećavajući njihovu složenost, i horizontalno, okupljajući više pojmova i procedura u jedan novi objekt. Mreža znanja i učeničke kompetencije razvijaju se povezivanjem koncepata i procedura te njihovom primjenom u smislenim kontekstima. S jedne strane, matematički udžbenici trebaju održavati i odražavati (vertikalnu i horizontalnu) povezanost matematičkih sadržaja. S druge strane, rutinski matematički sadržaji viših razina obrazovanja predmet su problemskih i istraživačkih aktivnosti na nižim razinama obrazovanja. Obratno, konkretne aktivnosti s apstraktnim sadržajima na nižim razinama obrazovanja olakšavaju razumijevanje i primjenu apstraktnih matematičkih ideja na višim razinama obrazovanja. U ovom predavanju dat ćemo teorijsku osnovu i konkretne primjere kako ostvariti vertikalnu korelaciju i suradnju učitelja matematike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ana Katalenić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Katalenić, Ana
Vertikalna korelacija i suradnja u nastavi matematike // Knjižica sažetaka Inovativna nastava matematike
Osijek, Hrvatska, 2020. str. 17-17 (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)
Katalenić, A. (2020) Vertikalna korelacija i suradnja u nastavi matematike. U: Knjižica sažetaka Inovativna nastava matematike.
@article{article, author = {Kataleni\'{c}, Ana}, year = {2020}, pages = {17-17}, keywords = {matemati\v{c}ko obrazovanje, suradnja nastavnika, vertikalna korelacija}, title = {Vertikalna korelacija i suradnja u nastavi matematike}, keyword = {matemati\v{c}ko obrazovanje, suradnja nastavnika, vertikalna korelacija}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kataleni\'{c}, Ana}, year = {2020}, pages = {17-17}, keywords = {teachers' collaboration, mathematics education, vertical correlation}, title = {Vertical correlation and collaboration in mathematics education}, keyword = {teachers' collaboration, mathematics education, vertical correlation}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font