Pregled bibliografske jedinice broj: 1181375
Redizajniranje kontekstualnog udžbeničkog zadatka s funkcijom eksponencijalnog tipa pomoću a posteriori analize radova studenata nastavničkog studija matematike
Redizajniranje kontekstualnog udžbeničkog zadatka s funkcijom eksponencijalnog tipa pomoću a posteriori analize radova studenata nastavničkog studija matematike // Book of abstracts / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić-Matić, Ljerka (ur.).
Osijek, 2019. str. 53-54 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1181375 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Redizajniranje kontekstualnog udžbeničkog zadatka
s
funkcijom eksponencijalnog tipa pomoću a
posteriori
analize radova studenata nastavničkog studija
matematike
(Redesigning a contextual textbook task with an
exponential-type function using a posteriori
analysis
of the prospective mathematics teachers’ work)
Autori
Milin Šipuš, Željka ; Čižmešija, Aleksandra ; Katalenić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Book of abstracts
/ Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić-Matić, Ljerka - Osijek, 2019, 53-54
Skup
7th International Scientific Colloquium Mathematics and children
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 24.05.2019. - 25.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
antropološka teorija didaktike ; a posteriori analiza ; dizajn zadataka ; eksponencijalna funkcija ; graf funkcije ; kontekstualni zadatak
(anthropological theory of the didactics ; a posteriori analysis ; contextual task ; exponential function ; function graph ; task design)
Sažetak
An exponential function is one of the elementary functions in mathematical modelling and a common part of the upper secondary mathematics curriculum. A horizontal asymptote is a prominent feature of an exponential function graph. We have performed a comprehensive study within the Anthropological theory of the didactics on asymptotes and asymptotic behaviour in the context of upper secondary mathematics education in Croatia. Therein, we administered three questionnaires with prospective mathematics teachers. One of the tasks from the questionnaires was a priori designed to explore the role of an asymptote in graphing and describing an exponential function. In this paper, we present results of an a posteriori analysis of students' work on the modified contextual textbook task with an exponential-type function. We discuss the affordances of the textbook versus redesigned task and provide suggestions for task selection and design to promote coherency and discourse in students' available mathematical knowledge
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek