Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1181375

Redizajniranje kontekstualnog udžbeničkog zadatka s funkcijom eksponencijalnog tipa pomoću a posteriori analize radova studenata nastavničkog studija matematike


Milin Šipuš, Željka; Čižmešija, Aleksandra; Katalenić, Ana
Redizajniranje kontekstualnog udžbeničkog zadatka s funkcijom eksponencijalnog tipa pomoću a posteriori analize radova studenata nastavničkog studija matematike // Book of abstracts / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić-Matić, Ljerka (ur.).
Osijek, 2019. str. 53-54 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1181375 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Redizajniranje kontekstualnog udžbeničkog zadatka s funkcijom eksponencijalnog tipa pomoću a posteriori analize radova studenata nastavničkog studija matematike
(Redesigning a contextual textbook task with an exponential-type function using a posteriori analysis of the prospective mathematics teachers’ work)

Autori
Milin Šipuš, Željka ; Čižmešija, Aleksandra ; Katalenić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Book of abstracts / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić-Matić, Ljerka - Osijek, 2019, 53-54

Skup
7th International Scientific Colloquium Mathematics and children

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 24.05.2019. - 25.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
antropološka teorija didaktike ; a posteriori analiza ; dizajn zadataka ; eksponencijalna funkcija ; graf funkcije ; kontekstualni zadatak
(anthropological theory of the didactics ; a posteriori analysis ; contextual task ; exponential function ; function graph ; task design)

Sažetak
An exponential function is one of the elementary functions in mathematical modelling and a common part of the upper secondary mathematics curriculum. A horizontal asymptote is a prominent feature of an exponential function graph. We have performed a comprehensive study within the Anthropological theory of the didactics on asymptotes and asymptotic behaviour in the context of upper secondary mathematics education in Croatia. Therein, we administered three questionnaires with prospective mathematics teachers. One of the tasks from the questionnaires was a priori designed to explore the role of an asymptote in graphing and describing an exponential function. In this paper, we present results of an a posteriori analysis of students' work on the modified contextual textbook task with an exponential-type function. We discuss the affordances of the textbook versus redesigned task and provide suggestions for task selection and design to promote coherency and discourse in students' available mathematical knowledge

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Citiraj ovu publikaciju:

Milin Šipuš, Željka; Čižmešija, Aleksandra; Katalenić, Ana
Redizajniranje kontekstualnog udžbeničkog zadatka s funkcijom eksponencijalnog tipa pomoću a posteriori analize radova studenata nastavničkog studija matematike // Book of abstracts / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić-Matić, Ljerka (ur.).
Osijek, 2019. str. 53-54 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Milin Šipuš, Ž., Čižmešija, A. & Katalenić, A. (2019) Redizajniranje kontekstualnog udžbeničkog zadatka s funkcijom eksponencijalnog tipa pomoću a posteriori analize radova studenata nastavničkog studija matematike. U: Kolar-Begović, Z., Kolar-Šuper, R. & Jukić-Matić, L. (ur.)Book of abstracts.
@article{article, author = {Milin \v{S}ipu\v{s}, \v{Z}eljka and \v{C}i\v{z}me\v{s}ija, Aleksandra and Kataleni\'{c}, Ana}, year = {2019}, pages = {53-54}, keywords = {antropolo\v{s}ka teorija didaktike, a posteriori analiza, dizajn zadataka, eksponencijalna funkcija, graf funkcije, kontekstualni zadatak}, title = {Redizajniranje kontekstualnog ud\v{z}beni\v{c}kog zadatka s funkcijom eksponencijalnog tipa pomo\'{c}u a posteriori analize radova studenata nastavni\v{c}kog studija matematike}, keyword = {antropolo\v{s}ka teorija didaktike, a posteriori analiza, dizajn zadataka, eksponencijalna funkcija, graf funkcije, kontekstualni zadatak}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Milin \v{S}ipu\v{s}, \v{Z}eljka and \v{C}i\v{z}me\v{s}ija, Aleksandra and Kataleni\'{c}, Ana}, year = {2019}, pages = {53-54}, keywords = {anthropological theory of the didactics, a posteriori analysis, contextual task, exponential function, function graph, task design}, title = {Redesigning a contextual textbook task with an exponential-type function using a posteriori analysis of the prospective mathematics teachers’ work}, keyword = {anthropological theory of the didactics, a posteriori analysis, contextual task, exponential function, function graph, task design}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font