Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1181239

Što nam primjena umjetne inteligencije govori o poslovnoj etici? Primjeri Googlea, Facebooka i TikToka


Mladić, Damir; Tavić, Nikola
Što nam primjena umjetne inteligencije govori o poslovnoj etici? Primjeri Googlea, Facebooka i TikToka // Umjetna inteligencija, ekonomija i poslovna etika / Koprek, Ivan (ur.).
Zagreb: Fakultet filozofije i religijskih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 139-156


CROSBI ID: 1181239 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Što nam primjena umjetne inteligencije govori o poslovnoj etici? Primjeri Googlea, Facebooka i TikToka
(What the application of artificial intelligence tells us about business ethics? Examples from Google, Facebook and TikTok)

Autori
Mladić, Damir ; Tavić, Nikola

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Umjetna inteligencija, ekonomija i poslovna etika

Urednik/ci
Koprek, Ivan

Izdavač
Fakultet filozofije i religijskih znanosti Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2022

Raspon stranica
139-156

ISBN
978-953-8438-00-4

Ključne riječi
umjetna inteligencija ; poslovna etika
(artificial intelligence ; business ethics)

Sažetak
Autori u ovom članku nastoje razotkriti etičke probleme vezane uz primjenu algoritama umjetne inteligencije u području prava privatnosti, autonomnog odlučivanja i informiranja. U današnje vrijeme, prototip uspješnog poslovnog modela u digitalnoj ekonomiji podrazumijeva primjenu tehnologija umjetne inteligencije kao generatora vrijednosti, ponajviše u prediktivnom smislu. U tom modelu, kao pogon generatoru daju se velike količine podataka koji su prikupljeni od korisnika usluge na brojne i različite načine. Uz ekonomske suvislosti i profitabilnosti, kroz operativnu primjenu ovih tehnologija te njihove posljedice, ogledaju se te pojačavaju vrijednosti i etički sustavi samih organizacija, njihovih kreatora. Ovaj rad, kroz analizu nastajanja i primjene algoritama strojnog učenja, nudi uvide u poslovnu etiku dominantnih organizacija u digitalnoj ekonomiji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Damir Mladic (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mladić, Damir; Tavić, Nikola
Što nam primjena umjetne inteligencije govori o poslovnoj etici? Primjeri Googlea, Facebooka i TikToka // Umjetna inteligencija, ekonomija i poslovna etika / Koprek, Ivan (ur.).
Zagreb: Fakultet filozofije i religijskih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 139-156
Mladić, D. & Tavić, N. (2022) Što nam primjena umjetne inteligencije govori o poslovnoj etici? Primjeri Googlea, Facebooka i TikToka. U: Koprek, I. (ur.) Umjetna inteligencija, ekonomija i poslovna etika. Zagreb, Fakultet filozofije i religijskih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, str. 139-156.
@inbook{inbook, author = {Mladi\'{c}, Damir and Tavi\'{c}, Nikola}, editor = {Koprek, I.}, year = {2022}, pages = {139-156}, keywords = {umjetna inteligencija, poslovna etika}, isbn = {978-953-8438-00-4}, title = {\v{S}to nam primjena umjetne inteligencije govori o poslovnoj etici? Primjeri Googlea, Facebooka i TikToka}, keyword = {umjetna inteligencija, poslovna etika}, publisher = {Fakultet filozofije i religijskih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Mladi\'{c}, Damir and Tavi\'{c}, Nikola}, editor = {Koprek, I.}, year = {2022}, pages = {139-156}, keywords = {artificial intelligence, business ethics}, isbn = {978-953-8438-00-4}, title = {What the application of artificial intelligence tells us about business ethics? Examples from Google, Facebook and TikTok}, keyword = {artificial intelligence, business ethics}, publisher = {Fakultet filozofije i religijskih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font