Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1181189

Kako kreativni školski projekti potiču ekološku osjetljivost učenika i lokalne zajednice: primjer projekta Eko dani Prirodoslovno-grafičke škole u Zadru


Brkić-Vejmelka, Jadranka; Pejdo, Ana; Segarić, Nensi
Kako kreativni školski projekti potiču ekološku osjetljivost učenika i lokalne zajednice: primjer projekta Eko dani Prirodoslovno-grafičke škole u Zadru // Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu / Vican, Dijana ; Karamatić Brčić, Matilda (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 203-217 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1181189 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako kreativni školski projekti potiču ekološku osjetljivost učenika i lokalne zajednice: primjer projekta Eko dani Prirodoslovno-grafičke škole u Zadru
(“Eco Days” Project of the Natural Science and Graphic Design High School in Zadar as an Example of How Creative School Projects Encourage Environmental Sensitivity of Students and the Local Community)

Autori
Brkić-Vejmelka, Jadranka ; Pejdo, Ana ; Segarić, Nensi

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu / Vican, Dijana ; Karamatić Brčić, Matilda - Zadar : Sveučilište u Zadru, 2022, 203-217

ISBN
978-953-331-349-8

Skup
Inovativnost, kreativnost, poduzetnost u odgojno obrazovnom sustavu

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 19.10.2017. - 21.10.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
odgovornost, ekologija, aktivnosti, školski projekt, ekološka svijest
(responsibility, ecology, activities, school project, ecological awareness)

Sažetak
Budući razvoj društva trebao bi se temeljiti na znanju, kreativnosti i inovacijama. Jedan od ključnih elemenata za postizanje takvih ciljeva je odgojno-obrazovni sustav. Kako se sustavi mijenjaju sporo, a potrebe za promjenama i prilagodbi suvremenom razvoju su sve češće i brže, pojedini subjekti (škole) i pojedinci (učitelji) gotovo samostalno djeluju unutar (odgojno-obrazovnih) sustava kao čimbenici koji, razvijajući i implementirajući različite projekte u postojeće kurikulume, potiču i razvijaju pojedince – učenike koji će biti akteri pozitivnih društvenih promjena, u ovom slučaju promicanja odgovornog odnosa prema okolišu. Eko dani su projekt Prirodoslovno- grafičke škole u Zadru u kojem već petnaest godina nastavnici i učenici kreativnim radionicama potiču osviještenost o važnosti očuvanja okoliša, ne samo kroz aktivnosti učenika i nastavnika već i brojnih sudionika lokalne zajednice. Metodom polustrukturiranog intervjua, ispitana su iskustva, mišljenja i percepcije uključenih učenika i nastavnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Geografija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Nensi Segarić (autor)

Avatar Url Ana Pejdo (autor)

Avatar Url Jadranka Brkić-Vejmelka (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brkić-Vejmelka, Jadranka; Pejdo, Ana; Segarić, Nensi
Kako kreativni školski projekti potiču ekološku osjetljivost učenika i lokalne zajednice: primjer projekta Eko dani Prirodoslovno-grafičke škole u Zadru // Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu / Vican, Dijana ; Karamatić Brčić, Matilda (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 203-217 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Brkić-Vejmelka, J., Pejdo, A. & Segarić, N. (2022) Kako kreativni školski projekti potiču ekološku osjetljivost učenika i lokalne zajednice: primjer projekta Eko dani Prirodoslovno-grafičke škole u Zadru. U: Vican, D. & Karamatić Brčić, M. (ur.)Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu.
@article{article, author = {Brki\'{c}-Vejmelka, Jadranka and Pejdo, Ana and Segari\'{c}, Nensi}, year = {2022}, pages = {203-217}, keywords = {odgovornost, ekologija, aktivnosti, \v{s}kolski projekt, ekolo\v{s}ka svijest}, isbn = {978-953-331-349-8}, title = {Kako kreativni \v{s}kolski projekti poti\v{c}u ekolo\v{s}ku osjetljivost u\v{c}enika i lokalne zajednice: primjer projekta Eko dani Prirodoslovno-grafi\v{c}ke \v{s}kole u Zadru}, keyword = {odgovornost, ekologija, aktivnosti, \v{s}kolski projekt, ekolo\v{s}ka svijest}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Brki\'{c}-Vejmelka, Jadranka and Pejdo, Ana and Segari\'{c}, Nensi}, year = {2022}, pages = {203-217}, keywords = {responsibility, ecology, activities, school project, ecological awareness}, isbn = {978-953-331-349-8}, title = {“Eco Days” Project of the Natural Science and Graphic Design High School in Zadar as an Example of How Creative School Projects Encourage Environmental Sensitivity of Students and the Local Community}, keyword = {responsibility, ecology, activities, school project, ecological awareness}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font