Pregled bibliografske jedinice broj: 1181189
Kako kreativni školski projekti potiču ekološku osjetljivost učenika i lokalne zajednice: primjer projekta Eko dani Prirodoslovno-grafičke škole u Zadru
Kako kreativni školski projekti potiču ekološku osjetljivost učenika i lokalne zajednice: primjer projekta Eko dani Prirodoslovno-grafičke škole u Zadru // Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu / Vican, Dijana ; Karamatić Brčić, Matilda (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 203-217 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1181189 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako kreativni školski projekti potiču ekološku
osjetljivost učenika i lokalne zajednice: primjer
projekta Eko dani Prirodoslovno-grafičke škole u
Zadru
(“Eco Days” Project of the Natural Science and
Graphic Design High School in Zadar as an Example
of How Creative School Projects Encourage
Environmental Sensitivity of Students and
the Local Community)
Autori
Brkić-Vejmelka, Jadranka ; Pejdo, Ana ; Segarić, Nensi
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu
/ Vican, Dijana ; Karamatić Brčić, Matilda - Zadar : Sveučilište u Zadru, 2022, 203-217
ISBN
978-953-331-349-8
Skup
Inovativnost, kreativnost, poduzetnost u odgojno obrazovnom sustavu
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 19.10.2017. - 21.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
odgovornost, ekologija, aktivnosti, školski projekt, ekološka svijest
(responsibility, ecology, activities, school project, ecological awareness)
Sažetak
Budući razvoj društva trebao bi se temeljiti na znanju, kreativnosti i inovacijama. Jedan od ključnih elemenata za postizanje takvih ciljeva je odgojno-obrazovni sustav. Kako se sustavi mijenjaju sporo, a potrebe za promjenama i prilagodbi suvremenom razvoju su sve češće i brže, pojedini subjekti (škole) i pojedinci (učitelji) gotovo samostalno djeluju unutar (odgojno-obrazovnih) sustava kao čimbenici koji, razvijajući i implementirajući različite projekte u postojeće kurikulume, potiču i razvijaju pojedince – učenike koji će biti akteri pozitivnih društvenih promjena, u ovom slučaju promicanja odgovornog odnosa prema okolišu. Eko dani su projekt Prirodoslovno- grafičke škole u Zadru u kojem već petnaest godina nastavnici i učenici kreativnim radionicama potiču osviještenost o važnosti očuvanja okoliša, ne samo kroz aktivnosti učenika i nastavnika već i brojnih sudionika lokalne zajednice. Metodom polustrukturiranog intervjua, ispitana su iskustva, mišljenja i percepcije uključenih učenika i nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geografija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru