Pregled bibliografske jedinice broj: 1181089
Referentna zbirka kao vlak znanja : učiti kako učiti na učenicima prihvatljiv način
Referentna zbirka kao vlak znanja : učiti kako učiti na učenicima prihvatljiv način // Kurikulum knjižničnog odgoja i obrazovanja - put prema kritičkom mišljenju, znanju i osobnom razvoju : zbornik radova / Saulačić, Ana (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2017. str. 83-91 (demonstracija, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1181089 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Referentna zbirka kao vlak znanja : učiti kako učiti
na učenicima prihvatljiv način
(Reference collection as a train of knowledge : learn
how to learn in the students accessible way)
Autori
Lazić, Bojan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Kurikulum knjižničnog odgoja i obrazovanja - put prema kritičkom mišljenju, znanju i osobnom razvoju : zbornik radova
/ Saulačić, Ana - Zagreb : Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2017, 83-91
Skup
XXIX. Proljetna škola školskih knjižničara
Mjesto i datum
Trogir, Hrvatska, 06.04.2017. - 08.04.2017
Vrsta sudjelovanja
Demonstracija
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
referentna zbirka ; četvrti razred ; enciklopedije ; rječnici ; leksikoni ; atlasi
(reference collection ; fourth grade ; encyclopedia ; wordbooks ; lexicons ; atlases)
Sažetak
Opisani sat obrade nastavne jedinice Referentna zbirka u četvrtom razredu osnovne škole prikazuje jednu opsežnu ali, kako se pokazalo, učenicima vrlo zanimljivu mogućnost obrade navedene nastavne jedinice. Uz igru i dosta samostalnoga rada po skupinama, učenici na njima vrlo prihvatljiv način usvajaju dosta novih nepoznatih pojmova i svladavaju prilično kompleksan sadržaj. Sat je prvi put izveden prilikom polaganja praktičnoga dijela stručnog ispita autora 2012. godine te više puta ponovljen u školama u kojima je autor djelatnik, uz određene preinake u svrhu prilagodbe prostorno-tehničkim uvjetima i mogućnostima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)