Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1181061

Zadovoljstvo studenata nastavom na daljinu tijekom COVID-19 pandemije na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu


Šenjug Golub, Ana; Rajić, Višnja; Dumančić, Mario
Zadovoljstvo studenata nastavom na daljinu tijekom COVID-19 pandemije na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu // Andragoški glasnik, 24 (2020), 39; 48-62 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1181061 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zadovoljstvo studenata nastavom na daljinu tijekom COVID-19 pandemije na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu
(Student satisfaction with distance learning during the COVID-19 pandemic at the Faculty of Teacher Education, University of Zagreb)

Autori
Šenjug Golub, Ana ; Rajić, Višnja ; Dumančić, Mario

Izvornik
Andragoški glasnik (1331-3134) 24 (2020), 39; 48-62

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
COVID-19 ; izvanredni studenti ; nastava na daljinu ; studentsko zadovoljstvo nastavom ; Učiteljski fakultet
(COVID-19 ; distance learning ; Faculty of Teacher Education ; part-time students ; student satisfaction with teaching)

Sažetak
Zdravstvena i obrazovna kriza uzrokovana COVID-19 pandemijom utjecala je na organizaciju i izvedbu nastave u visokoškolskom obrazovanju i njezinu promjenu iz oblika direktne nastave u nastavu na daljinu. Ova izuzetna situacija stavila je pod veliki pritisak sve dionike obrazovnog sustava, a pogotovo studente. Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu tijekom zdravstvene ugroze, svoje je nastavne aktivnosti provodio na daljinu putem LMS- ova. Kako bi se utvrdila kvaliteta nastave na daljinu tijekom lipnja 2020. provedeno je istraživanja zadovoljstva studenata različitim aspektima nastavnog procesa. U istraživanju je sudjelovalo 314 studenata redovitih i izvanrednih studija na Fakultetu. Zadovoljstvo studenata ispitivano je u četiri segmenta ; organizacija i izvedba nastave, kvaliteta nastavnih sadržaja, vrednovanje i povratne informacije te podrška i dostupnost informacija. I dok rezultati istraživanja ukazuju na to da su studenti u većoj mjeri zadovoljni online nastavom, utvrđene su razlike u procjeni zadovoljstva s obzirom na njihov status (redovitih i izvanrednih studenata). Naime, izvanredni studenti značajno su zadovoljniji razinom opterećenosti (p = , 019), dostupnošću materijala (p = , 016) i povratnim informacijama koje dobivaju od profesora (p = , 027). Rezultati također ukazuju na potrebu za dodatnom edukacijom nastavnika, ali i detaljniji uvid u studentske karakteristike i predispozicija za uspješnu online nastavu. Svakako je u planiranju daljnjih online nastavnih aktivnosti potrebno u obzir uzeti različite potrebe studenta s obzirom na njihov status i obveze, ali i postojeći digitalni jaz.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Šenjug Golub, Ana; Rajić, Višnja; Dumančić, Mario
Zadovoljstvo studenata nastavom na daljinu tijekom COVID-19 pandemije na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu // Andragoški glasnik, 24 (2020), 39; 48-62 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Šenjug Golub, A., Rajić, V. & Dumančić, M. (2020) Zadovoljstvo studenata nastavom na daljinu tijekom COVID-19 pandemije na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Andragoški glasnik, 24 (39), 48-62.
@article{article, author = {\v{S}enjug Golub, Ana and Raji\'{c}, Vi\v{s}nja and Duman\v{c}i\'{c}, Mario}, year = {2020}, pages = {48-62}, keywords = {COVID-19, izvanredni studenti, nastava na daljinu, studentsko zadovoljstvo nastavom, U\v{c}iteljski fakultet}, journal = {Andrago\v{s}ki glasnik}, volume = {24}, number = {39}, issn = {1331-3134}, title = {Zadovoljstvo studenata nastavom na daljinu tijekom COVID-19 pandemije na U\v{c}iteljskom fakultetu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, keyword = {COVID-19, izvanredni studenti, nastava na daljinu, studentsko zadovoljstvo nastavom, U\v{c}iteljski fakultet} }
@article{article, author = {\v{S}enjug Golub, Ana and Raji\'{c}, Vi\v{s}nja and Duman\v{c}i\'{c}, Mario}, year = {2020}, pages = {48-62}, keywords = {COVID-19, distance learning, Faculty of Teacher Education, part-time students, student satisfaction with teaching}, journal = {Andrago\v{s}ki glasnik}, volume = {24}, number = {39}, issn = {1331-3134}, title = {Student satisfaction with distance learning during the COVID-19 pandemic at the Faculty of Teacher Education, University of Zagreb}, keyword = {COVID-19, distance learning, Faculty of Teacher Education, part-time students, student satisfaction with teaching} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font