Pregled bibliografske jedinice broj: 1181061
Zadovoljstvo studenata nastavom na daljinu tijekom COVID-19 pandemije na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu
Zadovoljstvo studenata nastavom na daljinu tijekom COVID-19 pandemije na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu // Andragoški glasnik, 24 (2020), 39; 48-62 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1181061 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo studenata nastavom na daljinu tijekom
COVID-19 pandemije na Učiteljskom fakultetu
Sveučilišta u Zagrebu
(Student satisfaction with distance learning during
the COVID-19 pandemic at the Faculty of Teacher
Education, University of Zagreb)
Autori
Šenjug Golub, Ana ; Rajić, Višnja ; Dumančić, Mario
Izvornik
Andragoški glasnik (1331-3134) 24
(2020), 39;
48-62
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
COVID-19 ; izvanredni studenti ; nastava na daljinu ; studentsko zadovoljstvo nastavom ; Učiteljski fakultet
(COVID-19 ; distance learning ; Faculty of Teacher Education ; part-time students ; student satisfaction with teaching)
Sažetak
Zdravstvena i obrazovna kriza uzrokovana COVID-19 pandemijom utjecala je na organizaciju i izvedbu nastave u visokoškolskom obrazovanju i njezinu promjenu iz oblika direktne nastave u nastavu na daljinu. Ova izuzetna situacija stavila je pod veliki pritisak sve dionike obrazovnog sustava, a pogotovo studente. Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu tijekom zdravstvene ugroze, svoje je nastavne aktivnosti provodio na daljinu putem LMS- ova. Kako bi se utvrdila kvaliteta nastave na daljinu tijekom lipnja 2020. provedeno je istraživanja zadovoljstva studenata različitim aspektima nastavnog procesa. U istraživanju je sudjelovalo 314 studenata redovitih i izvanrednih studija na Fakultetu. Zadovoljstvo studenata ispitivano je u četiri segmenta ; organizacija i izvedba nastave, kvaliteta nastavnih sadržaja, vrednovanje i povratne informacije te podrška i dostupnost informacija. I dok rezultati istraživanja ukazuju na to da su studenti u većoj mjeri zadovoljni online nastavom, utvrđene su razlike u procjeni zadovoljstva s obzirom na njihov status (redovitih i izvanrednih studenata). Naime, izvanredni studenti značajno su zadovoljniji razinom opterećenosti (p = , 019), dostupnošću materijala (p = , 016) i povratnim informacijama koje dobivaju od profesora (p = , 027). Rezultati također ukazuju na potrebu za dodatnom edukacijom nastavnika, ali i detaljniji uvid u studentske karakteristike i predispozicija za uspješnu online nastavu. Svakako je u planiranju daljnjih online nastavnih aktivnosti potrebno u obzir uzeti različite potrebe studenta s obzirom na njihov status i obveze, ali i postojeći digitalni jaz.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb