Pregled bibliografske jedinice broj: 1180663
Procjena kvalitete online nastavnog procesa u obrazovanju odraslih: perspektiva polaznika programa
Procjena kvalitete online nastavnog procesa u obrazovanju odraslih: perspektiva polaznika programa // Andragoški glasnik, 24 (2020), 39; 34-47 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1180663 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Procjena kvalitete online nastavnog procesa u
obrazovanju odraslih: perspektiva polaznika programa
(Assesssing the quality of the online teaching
process in adult education: the perspective of
program participants)
Autori
Koludrović, Morana ; Zbukvić Ožbolt, Snježana
Izvornik
Andragoški glasnik (1331-3134) 24
(2020), 39;
34-47
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
obrazovanje odraslih, online nastava, nastava na daljinu, kvaliteta online nastavnog procesa, vrednovanje nastavnog procesa
(adult education, online education, distance education, quality of online school teaching process, evaluation of the online teaching process)
Sažetak
Glavni cilj ovoga istraživanja bio je ispitati prednosti i nedostatke online nastave u obrazovanju odraslih, ispitati pripremljenost ustanove u provedbi online nastave s obzirom na organizaciju online nastave, kvalitetu komunikacije, kompetentnost nastavnika i pružanje podrške polaznicima, ispitati aktivnost sudionika nastavnog procesa te stavove polaznika o nekim elementima i postupcima vrednovanja tijekom online nastave. Istraživanje je provedeno u tri navrata od ožujka do srpnja 2020. godine pri čemu je ukupno bilo uključeno 149 polaznika različitih programa namijenjenih obrazovanju odraslih. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem pokazuju visoko zadovoljstvo polaznika online nastavom te kvalitetom vođenja programa tijekom online nastave. Rezultati zatim sugeriraju pravednost u ocjenjivanju te općenito visoku kvalitetu procesa vrednovanja kao i veliku uključenost i motiviranost polaznika za pohađanje online nastave za što su prema dobivenim rezultatima najzaslužniji visoko motivirani i kompetntni nastavnici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija