Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1180663

Procjena kvalitete online nastavnog procesa u obrazovanju odraslih: perspektiva polaznika programa


Koludrović, Morana; Zbukvić Ožbolt, Snježana
Procjena kvalitete online nastavnog procesa u obrazovanju odraslih: perspektiva polaznika programa // Andragoški glasnik, 24 (2020), 39; 34-47 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1180663 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Procjena kvalitete online nastavnog procesa u obrazovanju odraslih: perspektiva polaznika programa
(Assesssing the quality of the online teaching process in adult education: the perspective of program participants)

Autori
Koludrović, Morana ; Zbukvić Ožbolt, Snježana

Izvornik
Andragoški glasnik (1331-3134) 24 (2020), 39; 34-47

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
obrazovanje odraslih, online nastava, nastava na daljinu, kvaliteta online nastavnog procesa, vrednovanje nastavnog procesa
(adult education, online education, distance education, quality of online school teaching process, evaluation of the online teaching process)

Sažetak
Glavni cilj ovoga istraživanja bio je ispitati prednosti i nedostatke online nastave u obrazovanju odraslih, ispitati pripremljenost ustanove u provedbi online nastave s obzirom na organizaciju online nastave, kvalitetu komunikacije, kompetentnost nastavnika i pružanje podrške polaznicima, ispitati aktivnost sudionika nastavnog procesa te stavove polaznika o nekim elementima i postupcima vrednovanja tijekom online nastave. Istraživanje je provedeno u tri navrata od ožujka do srpnja 2020. godine pri čemu je ukupno bilo uključeno 149 polaznika različitih programa namijenjenih obrazovanju odraslih. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem pokazuju visoko zadovoljstvo polaznika online nastavom te kvalitetom vođenja programa tijekom online nastave. Rezultati zatim sugeriraju pravednost u ocjenjivanju te općenito visoku kvalitetu procesa vrednovanja kao i veliku uključenost i motiviranost polaznika za pohađanje online nastave za što su prema dobivenim rezultatima najzaslužniji visoko motivirani i kompetntni nastavnici.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Koludrović, Morana; Zbukvić Ožbolt, Snježana
Procjena kvalitete online nastavnog procesa u obrazovanju odraslih: perspektiva polaznika programa // Andragoški glasnik, 24 (2020), 39; 34-47 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
Koludrović, M. & Zbukvić Ožbolt, S. (2020) Procjena kvalitete online nastavnog procesa u obrazovanju odraslih: perspektiva polaznika programa. Andragoški glasnik, 24 (39), 34-47.
@article{article, author = {Koludrovi\'{c}, Morana and Zbukvi\'{c} O\v{z}bolt, Snje\v{z}ana}, year = {2020}, pages = {34-47}, keywords = {obrazovanje odraslih, online nastava, nastava na daljinu, kvaliteta online nastavnog procesa, vrednovanje nastavnog procesa}, journal = {Andrago\v{s}ki glasnik}, volume = {24}, number = {39}, issn = {1331-3134}, title = {Procjena kvalitete online nastavnog procesa u obrazovanju odraslih: perspektiva polaznika programa}, keyword = {obrazovanje odraslih, online nastava, nastava na daljinu, kvaliteta online nastavnog procesa, vrednovanje nastavnog procesa} }
@article{article, author = {Koludrovi\'{c}, Morana and Zbukvi\'{c} O\v{z}bolt, Snje\v{z}ana}, year = {2020}, pages = {34-47}, keywords = {adult education, online education, distance education, quality of online school teaching process, evaluation of the online teaching process}, journal = {Andrago\v{s}ki glasnik}, volume = {24}, number = {39}, issn = {1331-3134}, title = {Assesssing the quality of the online teaching process in adult education: the perspective of program participants}, keyword = {adult education, online education, distance education, quality of online school teaching process, evaluation of the online teaching process} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font