Pregled bibliografske jedinice broj: 1180614
Stavovi učenika o pohađanju glazbene škole u kontekstu održivosti glazbeno-obrazovnog sustava
Stavovi učenika o pohađanju glazbene škole u kontekstu održivosti glazbeno-obrazovnog sustava // Zbornik radova Međunarodna znanstvena konferencija 12. dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, Mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 169-182 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1180614 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učenika o pohađanju glazbene škole u kontekstu održivosti
glazbeno-obrazovnog sustava
(Students' Perception of the Importance of attending Music Schools in
the Context of the Sustainability of the Music Education System)
Autori
Mičija Palić, Martina ; Vasilj, Denis
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Međunarodna znanstvena konferencija 12. dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice
/ Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, Mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021, 169-182
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola: „Krug od znanosti do učionice"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 27.05.2021. - 28.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
glazba ; glazbeno obrazovanje ; glazbeno-obrazovni sustav ; glazbena škola ; učenici
(music ; music education ; music education system ; music school ; students)
Sažetak
Zrcaleći negativne trendove pada nataliteta na popunjavanje upisnih kvota glazbenih škola zamjećuje se smanjenje broja upisanih učenika, što se može utvrditi prema podatcima iz sustava Državnog zavoda za statistiku RH i Školskog e-Rudnika MZO. Svjesni činjenice da je u nadolazećim godinama nužno povećati broj upisanih učenika, u ovom se radu ispituju čimbenici koji su utjecali na dosadašnje učenike i što ih je usmjerilo prema glazbenom obrazovanju. Ovo istraživanje nastoji odgovoriti na pitanja zašto djeca upisuju glazbene škole, kako odabiru instrument, osjećaju li opterećenje slobodnim aktivnostima i što ih motivira za nastavak glazbenog obrazovanja. Istraživanje je provedeno anketiranjem učenika glazbenih škola, a podaci obrađeni u programu IBM SPSS Statistics 25. Rezultati prikazuju stavove učenika o važnosti pohađanja glazbene škole i o zahtjevima pojedinih segmenata prakse glazbenog obrazovanja, a polazište su za razmatranja održivosti glazbeno-obrazovnog sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)