Pregled bibliografske jedinice broj: 1180520
Edukacija nastavnika o modelu učenja zalaganjem u zajednici: Priručnik za edukatore
Edukacija nastavnika o modelu učenja zalaganjem u zajednici: Priručnik za edukatore, 2021. (ostalo).
CROSBI ID: 1180520 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Edukacija nastavnika o modelu učenja zalaganjem u
zajednici: Priručnik za edukatore
(Teacher training in service-learning: Manual for
Educators)
Autori
Ćulum Ilić, Bojana ; Jelenc, Lara ; Torbarina, Matia ; (Ur.).
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2021
Ključne riječi
učenje zalaganjem u zajednici ; edukacija sveučilišnih nastavnika o modelu učenja zalaganjem u zajednici ; unapređenje visokoškolske nastave
(service-learning ; educating HE teachers on service-learning ; improving HE teaching and learning)
Sažetak
Priručnik je razvijen kao dio Erasmus+ projekta „Service Learning in Higher Education - Fostering the Third Mission of Universities and Civic Engagement of Students (SLIHE) koji za cilj ima osnažiti kapacitete visokoškolskih ustanova u regiji Srednje i Istočne Europe u svrhu ostvarenja njihove treće/civilne misije te unapređenja civilnog zalaganja studenata, a kroz provedbu inovativne strategije učenja zalaganjem u zajednici. Svrha ovoga priručnika za edukatore jeste pružiti potporu edukatorima koji će provoditi edukaciju o učenju zalaganjem u zajednici u raznim visokoškolskim ustanovama. Priručnik sadrži strukturu edukacije (tijek edukacije) i navodi dodatne ideje te korisna sredstva i metode za učinkovito vođenje edukacije, uzimajući u obzir da edukacija treba omogućiti svim sudionicima da budu aktivni i izraze vlastito mišljenje. Prijedlozi se temelje na iskustvu i radu SLIHE partnera te na rezultatima pilot projekata provedenih u četiri države Europske unije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
EK-Erasmus+-2017-1-SK01-KA203-035352 - Service learning in higher education - fostering the third mission of universities and civic engagement of students (SLIHE) (Ćulum Ilić, Bojana, EK - 2017-1-SK01-KA203) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Ekonomski fakultet, Rijeka