Pregled bibliografske jedinice broj: 1180492
Razvoj strategije društveno odgovornog poslovanja građevinskog poduzeća primjenom GRI smjernica
Razvoj strategije društveno odgovornog poslovanja građevinskog poduzeća primjenom GRI smjernica, 2022., diplomski rad, diplomski, Građevinski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1180492 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj strategije društveno odgovornog poslovanja građevinskog
poduzeća primjenom GRI smjernica
(Development of a corporate social responsibility strategy of a
construction company by applying a GRI standards)
Autori
Đikić, Karla
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Građevinski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.02
Godina
2022
Stranica
82
Mentor
Cerić, Anita ; Lovrenčić Butković, Lana
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje, strategija DOP-a, nefinancijsko izvještavanje, materijalnost, GRI standardi
(corporate social responsibility, CSR strategy, non-financial reporting, materiality, GRI standards)
Sažetak
U današnjem svijetu poduzeća su ekonomski motor društva, a ostvarivanje profita je društvena odgovornost. Međutim, u trenutnoj situaciji gdje veliki utjecaj imaju klimatske promjene, pitanja društvene prirode utječu na poduzeća do te mjere da se društveno odgovorno poslovanje (DOP) čini novim terenom borbe za konkurentski uspjeh. Politika društveno odgovornog poslovanja korisna je ne samo za poslovni rezultat korporacije, već i za njezine zaposlenike, dionike, potrošače te za zajednice, okoliš i društvo u cjelini. Stoga je imperativ procijeniti i znati u kojoj je mjeri korporacija društveno odgovorna što današnje kompanije mogu pokazati kroz nefinancijska izvješća temeljena na raznim standardima i smjernicama koji pomažu pri njihovoj izradi. Nefinancijska izvješća se definiraju kao proces obavještavanja o društvenim i ekološkim utjecajima uzrokovanim gospodarskim aktivnostima tvrtke na određene interesne skupine i poduzeće u cjelini. Ciljevi društveno odgovornog poslovanja integrirani su u poslovnu strategiju poduzeća i postaju pokretač njegovog razvoja. Strategija DOP-a otključava zajedničku vrijednost ulaganjem u društvene aspekte konteksta koji jačaju konkurentnost tvrtke te se kao posljedica razvija simbiotski odnos: uspjeh tvrtke i uspjeh zajednice međusobno se ojačavaju.
Izvorni jezik
Hrvatski