Pregled bibliografske jedinice broj: 1180393
Nastavničke kompetencije u kontekstu kreativne i inovativne nastave
Nastavničke kompetencije u kontekstu kreativne i inovativne nastave // Zbornik radova s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu“ / Vican, Dijana ; Karamatić Brčić, Matilda (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 43-58
CROSBI ID: 1180393 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavničke kompetencije u kontekstu kreativne i inovativne nastave
(Teaching Competences in the Context of Creative and
Innovative Teaching)
Autori
Karamatić Brčić, Matilda ; Luketić, Daliborka ; Perin, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Zbornik radova s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu“
Urednik/ci
Vican, Dijana ; Karamatić Brčić, Matilda
Izdavač
Sveučilište u Zadru
Grad
Zadar
Godina
2022
Raspon stranica
43-58
ISBN
978-953-331-349-8
Ključne riječi
kompetencijski profil učitelja i nastavnika, inovativna i kreativna nastava, kurikulumske promjene, nastavne strategije
(teacher competence profile, innovative and creative teaching, curricular changes)
Sažetak
Kompetencije učitelja i nastavnika svakodnevnom odgojno-obrazovnom praksom razvijaju se i nadopunjuju, one čine spoj teorijskih znanja i praktičnih vještina. Kompetencijski profil suvremenog nastavnika traži usklađenost s kurikulumskim promjenama u kontekstu primjene kreativnih i inovativnih metoda u radu. Cilj je istraživanja ispitati neke aspekte ponašanja i načine rada nastavnika prije, tijekom i nakon izvođenja nastave na različitim razinama obrazovanja. Ispitivanje je provedeno s učiteljima i nastavnicima osnovnih i srednjih škola u gradu Zadru. Ispitivale su se samoprocjene učitelja i nastavnika vezane za zadovoljstvo određenim aspektima nastave te prihvatljivost primjene suvremenih strategija koje mogu doprinijeti inovativnosti same nastave. Iz provedenih analiza upitnika može se zaključiti da su učitelji i nastavnici koji su sudjelovali u ispitivanju uglavnom zadovoljni svojim ponašanjem tijekom nastave te da različito ponašaju i služe suvremenim strategijama u nastavi kako bi je učinili inovativnijom i zanimljivijom učenicima, ali su i svjesni da ima prostora za osobni napredak.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru