Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1179748

Videolekcije – obogaćenje ili surogat nastave?


Marunčić, Sabina
Videolekcije – obogaćenje ili surogat nastave? // Svjedok. Godišnjak Katehetskog ureda Splitsko-makarske nadbiskupije, 28 (2021), 123-126 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 1179748 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Videolekcije – obogaćenje ili surogat nastave?
(Video lessons - enrichment or a surrogate for teaching?)

Autori
Marunčić, Sabina

Izvornik
Svjedok. Godišnjak Katehetskog ureda Splitsko-makarske nadbiskupije (1847-1161) 28 (2021); 123-126

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
videolekcije ; nastava vjeronauka ; prednosti videolekcija ; nedostatci videolekcija
(video lessons ; religious education ; advantages of video lessons ; disadvantages of video lessons)

Sažetak
Autorica kritički promišlja o videolekcijama u nastavi Vjeronauka izrađenih u okviru potpore koje je Ministarstvo znanosti i obrazovanja osiguralo učiteljima, nastavnicima, učenicima i njihovim roditeljima tijekom 2020. i 2021. godine za vrijeme pandemije uzrokovane bolešću COVID-19. U prvom dijelu rada autorica smješta videolekcije u sredstva suvremene nastave ističući široku paletu znanja i kompetencija koja su potrebna za njihovu izradu. U drugom dijelu rada iznosi prednosti i nedostatke videolekcija, a u trećem promišlja o budućnosti videolekcija u nastavi Vjeronauka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Sabina Marunčić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Marunčić, Sabina
Videolekcije – obogaćenje ili surogat nastave? // Svjedok. Godišnjak Katehetskog ureda Splitsko-makarske nadbiskupije, 28 (2021), 123-126 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Marunčić, S. (2021) Videolekcije – obogaćenje ili surogat nastave?. Svjedok. Godišnjak Katehetskog ureda Splitsko-makarske nadbiskupije, 28, 123-126.
@article{article, author = {Marun\v{c}i\'{c}, Sabina}, year = {2021}, pages = {123-126}, keywords = {videolekcije, nastava vjeronauka, prednosti videolekcija, nedostatci videolekcija}, journal = {Svjedok. Godi\v{s}njak Katehetskog ureda Splitsko-makarske nadbiskupije}, volume = {28}, issn = {1847-1161}, title = {Videolekcije – oboga\'{c}enje ili surogat nastave?}, keyword = {videolekcije, nastava vjeronauka, prednosti videolekcija, nedostatci videolekcija} }
@article{article, author = {Marun\v{c}i\'{c}, Sabina}, year = {2021}, pages = {123-126}, keywords = {video lessons, religious education, advantages of video lessons, disadvantages of video lessons}, journal = {Svjedok. Godi\v{s}njak Katehetskog ureda Splitsko-makarske nadbiskupije}, volume = {28}, issn = {1847-1161}, title = {Video lessons - enrichment or a surrogate for teaching?}, keyword = {video lessons, religious education, advantages of video lessons, disadvantages of video lessons} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font