Pregled bibliografske jedinice broj: 1179748
Videolekcije – obogaćenje ili surogat nastave?
Videolekcije – obogaćenje ili surogat nastave? // Svjedok. Godišnjak Katehetskog ureda Splitsko-makarske nadbiskupije, 28 (2021), 123-126 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 1179748 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Videolekcije – obogaćenje ili surogat nastave?
(Video lessons - enrichment or a surrogate for teaching?)
Autori
Marunčić, Sabina
Izvornik
Svjedok. Godišnjak Katehetskog ureda Splitsko-makarske nadbiskupije (1847-1161) 28
(2021);
123-126
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
videolekcije ; nastava vjeronauka ; prednosti videolekcija ; nedostatci videolekcija
(video lessons ; religious education ; advantages of video lessons ; disadvantages of video lessons)
Sažetak
Autorica kritički promišlja o videolekcijama u nastavi Vjeronauka izrađenih u okviru potpore koje je Ministarstvo znanosti i obrazovanja osiguralo učiteljima, nastavnicima, učenicima i njihovim roditeljima tijekom 2020. i 2021. godine za vrijeme pandemije uzrokovane bolešću COVID-19. U prvom dijelu rada autorica smješta videolekcije u sredstva suvremene nastave ističući široku paletu znanja i kompetencija koja su potrebna za njihovu izradu. U drugom dijelu rada iznosi prednosti i nedostatke videolekcija, a u trećem promišlja o budućnosti videolekcija u nastavi Vjeronauka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti