Pregled bibliografske jedinice broj: 1179257
Using eye tracking in studying physics problem solving
Using eye tracking in studying physics problem solving // GIREP-ICPE-EPEC-MPTL 2019 Teaching-learning contemporary physics, from research to practice, Programme and Book of Abstracts
Budimpešta, Mađarska, 2019. str. 1-2 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1179257 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Using eye tracking in studying physics problem solving
Autori
Sušac, Ana ; Bubić, Andreja ; Planinić, Maja ; Palmović, Marijan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, prošireni sažetak, znanstveni
Izvornik
GIREP-ICPE-EPEC-MPTL 2019 Teaching-learning contemporary physics, from research to practice, Programme and Book of Abstracts
/ - , 2019, 1-2
Skup
GIREP-ICPE-EPEC-MPTL 2019 Teaching-learning contemporary physics, from research to practice
Mjesto i datum
Budimpešta, Mađarska, 01.07.2019. - 05.07.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
physics education ; problem solving ; eye tracking
Sažetak
Eye tracking provides more detailed information on the underlying cognitive processes during problem solving than conventional assessment methods which provide only students’ test score. We will introduce eye tracking method and present some examples of eye-tracking studies on physics problem solving.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Fizika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb,
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet u Splitu