Pregled bibliografske jedinice broj: 1179240
Učeničko razumijevanje kontrole varijabli i uloge modela u nastavi fizike
Učeničko razumijevanje kontrole varijabli i uloge modela u nastavi fizike // XIV. hrvatski simpozij o nastavi fizike, knjiga sažetaka
Zadar, Hrvatska, 2019. str. 1-1 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1179240 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učeničko razumijevanje kontrole varijabli i uloge modela u nastavi fizike
(Pupils' understanding of the control of variables and the role of models in physics teaching)
Autori
Luburić, Ivana ; Sušac, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
XIV. hrvatski simpozij o nastavi fizike, knjiga sažetaka
/ - , 2019, 1-1
Skup
14. hrvatski simpozij o nastavi fizike
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 23.04.2019. - 25.04.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastava fizike ; pokusi ; modeli
(physics education ; experiments ; models)
Sažetak
Jedan od glavnih ciljeva nastave fizike je razvoj znanstvenog zaključivanja kod učenika. U nastavi fizike posebno je važna kontrola varijabli prilikom provođenja pokusa na osnovi kojih se konstruiraju modeli. Istraživanje je provedeno na 171 učeniku sedmog i osmog razreda osnovne škole te 196 učenika prvog i drugog razreda srednje škole. U izlaganju će se prikazati rezultati istraživanja i diskutirati razvoj učeničkog razumijevanja potrebe za kontrolom varijabli kod planiranja i izvođenja pokusa te uloge modela u fizici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika