Pregled bibliografske jedinice broj: 1179239
Istraživanje znanstvenog zaključivanja kod studenata
Istraživanje znanstvenog zaključivanja kod studenata // Zbornik radova XIV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike / Jeličić, Katarina ; Matejak Cvenić, Karolina ; Pećina, Planinka ; Planinić, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2019. str. 37-43 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1179239 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje znanstvenog zaključivanja kod studenata
(Investigation of student scientific reasoning)
Autori
Menegoni, Karla ; Sušac, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova XIV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike
/ Jeličić, Katarina ; Matejak Cvenić, Karolina ; Pećina, Planinka ; Planinić, Maja - Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2019, 37-43
ISBN
978-953-7178-22-2
Skup
14. hrvatski simpozij o nastavi fizike
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 23.04.2019. - 25.04.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastava fizike ; znanstveni način razmišljanja ; logičko zaključivanje
(physics education ; scientific thinking ; logical reasoning)
Sažetak
Formalni logički način razmišljanja i znanstveno zaključivanje osnove su za stjecanje različitih stručnih kompetencija koje studenti tehničkih fakulteta stječu tijekom svog studija. Kroz nastavu fizike u osnovnoj i srednjoj školi potiče se razvoj kognitivnih sposobnosti i upoznaju osnovni načini znanstvenog zaključivanja. U radu su prikazani rezultati istraživanja u kojem je 187 studenata prve godine tehničkog fakulteta rješavalo Lawsonov test koji mjeri sposobnost znanstvenog zaključivanja i dodatne zadatke koji ispituju hipotetsko-deduktivno zaključivanje i kontrolu varijabli.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika