Pregled bibliografske jedinice broj: 1179236
Učeničko razumijevanje vektora
Učeničko razumijevanje vektora // XIII. HRVATSKI SIMPOZIJ O NASTAVI FIZIKE, Suvremeni kurikul i nastava fizike
Zadar, Hrvatska, 2017. str. 14-14 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1179236 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učeničko razumijevanje vektora
(Student understanding of vectors)
Autori
Sušac, Ana ; Klemenčić, Damjan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
XIII. HRVATSKI SIMPOZIJ O NASTAVI FIZIKE, Suvremeni kurikul i nastava fizike
/ - , 2017, 14-14
Skup
13. hrvatski simpozij o nastavi fizike, Suvremeni kurikul i nastava fizike
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 19.04.2017. - 21.04.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
vektori ; učeničke poteškoće ; konceptualno razumijevanje
(vectors ; student difficulties ; conceptual understanding)
Sažetak
Razumijevanje vektora vrlo je važno u nastavi fizike budući da su mnoge fizikalne veličine vektorske. Istraživanja u svijetu pokazala su studentske i učeničke poteškoće u određivanju smjera i veličine vektora, rastavljanju vektora na komponente, grafičkom prikazu vektora, zbrajanju i oduzimanju vektora te skalarnom i vektorskom umnošku. U izlaganju će se prikazati rezultati testiranja hrvatskih učenika, diskutirati uočene poteškoće te sugerirati mogući pristupi u razvoju razumijevanja osnovnih vektorskih koncepata kod učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb