Pregled bibliografske jedinice broj: 1179106
Interkulturalizam kao kompetencija i zastupljenost u obrazovnim programima
Interkulturalizam kao kompetencija i zastupljenost u obrazovnim programima // Zbornik radova 2. međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država“ svezak I – znanstvena knjiga Kulturni i demografski aspekti migracija / Bašić, Ferdo ; Akrap, Anđelko ; Feletar, Dragutin ; Perić Kaselj, Marina ; Jurčević, Katica (ur.).
Zagreb: Institut za migracije i narodnosti (IMIN), 2021. str. 265-282 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1179106 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interkulturalizam kao kompetencija i zastupljenost u
obrazovnim programima
(Interculturalism as a competence and representation
in educational programs)
Autori
Matijević, Kristina ; Ognjan, Mira
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 2. međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država“ svezak I – znanstvena knjiga Kulturni i demografski aspekti migracija
/ Bašić, Ferdo ; Akrap, Anđelko ; Feletar, Dragutin ; Perić Kaselj, Marina ; Jurčević, Katica - Zagreb : Institut za migracije i narodnosti (IMIN), 2021, 265-282
ISBN
978-953-6028-54-2
Skup
2. međunarodna znanstveno-stručna konferencija „Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država“
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska; Osijek, Hrvatska, 19.05.2021. - 21.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
interkulturalizam ; interkulturalni odgoj i obrazovanje ; interkulturalne kompetencije ; interkulturalna komunikacija ; interkulturalno razumijevanje
(interculturalism ; intercultural education ; intercultural competences ; intercultural communication ; intercultural understanding)
Sažetak
U uvjetima globalizacije interkulturalno razumijevanje nameće se kao ključ za budućnost čovječanstva, a obrazovanje kao glavna poluga za evoluciju prema interkulturalnom društvu. U svijetu u kojem mediji imaju snažan utjecaj na percepciju, obrazovanje omogućuje kritičko promišljanje medijskih sadržaja i usmjerenje na oblikovanje vlastitih stavova. Ova studija koncipirana je kao kvalitativno pilot- istraživanje na prigodnom uzorku nastavnika te analizi zastupljenosti interkulturalnih tema u odabranom strukovnom kurikulumu. Cilj istraživanja je analizirati zastupljenost i praktičnu primjenu interkulturalnih tema u obrazovanju, a doprinijet će boljem uvidu u interkulturalnu dimenziju obrazovnog procesa i pronalaženju načina za unaprjeđivanje interkulturalnog odgoja i obrazovanja te interkulturalne komunikacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru,
Sveučilište Libertas,
Sveučilište Sjever, Koprivnica
Profili:
Mira Ognjan
(autor)