Pregled bibliografske jedinice broj: 1179100
Transmedijska pismenost i informalne strategije učenja
Transmedijska pismenost i informalne strategije učenja // Zbornik radova s Međunarodne doktorske konferencije za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija u području medija i komunikacije održane u Koprivnici 27. i 28. rujna 2019. / Rosanda Žigo, I., Luić, L., Bagarić, Ž. (ur.).
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2019. str. 165-181 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1179100 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Transmedijska pismenost i informalne strategije
učenja
(Transmedia literacy and informal learning strategies)
Autori
Ognjan, Mira
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova s Međunarodne doktorske konferencije za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija u području medija i komunikacije održane u Koprivnici 27. i 28. rujna 2019.
/ Rosanda Žigo, I., Luić, L., Bagarić, Ž. - Koprivnica : Sveučilište Sjever, 2019, 165-181
Skup
Međunarodne doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija u području medija i komunikacije
Mjesto i datum
Koprivnica, Hrvatska, 27.09.2019. - 28.09.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
informalno učenje, transmedijska pismenost
(informal learning, transmedia literacy)
Sažetak
Čini se da mlađe generacije s velikom lakoćom usvajaju kompetencije transmedijske pismenosti, savladavajući potrebna znanja izvan obrazovnih institucija i to uglavnom primjenjujući različite informalne strategije učenja. Cilj ovog rada je istražiti medijske aktivnosti mladih kroz primjenu formalnih i informalnih strategija učenja u kontekstu razvoja vještina transmedijske pismenosti. Istraživanje je koncipirano kao kvalitativno pilot istraživanje te je provedeno na prigodnom uzorku 348 maturanata, dviju strukovnih, zagrebačkih srednjih škole. Ovaj studija doprinijela je stjecanju inicijalnog uvida u nove oblike ponašanja u participativnoj kulturi mladih u hrvatskom medijskom okruženju te se temeljem nje može zaključiti da su informalne strategije učenja, koje srednjoškolci obilato koriste u svojoj svakodnevnici, minimalno zastupljene u kurikulumima formalnog sustava obrazovanja. U informalnim situacijama leži ogromni potencijal za usvajanje znanja. Zbog toga bi informalno učenje u budućnosti moglo biti važan izvor inovacija u metodama učenja i podučavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti