Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1178993

EFIKASNOST KOMBINIRANOG MODELA NASTAVE NA TRAJNOST ZNANJA IZ GEOMETRIJE


Rajčić, Ana
EFIKASNOST KOMBINIRANOG MODELA NASTAVE NA TRAJNOST ZNANJA IZ GEOMETRIJE, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 1178993 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
EFIKASNOST KOMBINIRANOG MODELA NASTAVE NA TRAJNOST ZNANJA IZ GEOMETRIJE
(EFFICACY OF COMBINED TEACHING MODEL ON DURABILITY OF GEOMETRY KNOWLEDGE)

Autori
Rajčić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
15.04

Godina
2014

Stranica
86

Mentor
Hraste, Mladen

Ključne riječi
kombinirani model podučavanja, pamćenje, matematika, tjelesna i zdravstvena kultura
(combined model of teaching, memory, mathematics, physical and health culture)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je utvrditi i objasniti efikasnost kombiniranog modela nastave na trajnost znanja iz geometrije kod učenika četvrtog razreda osnovne škole. Uzorak ispitanika činila je eksperimentalna (n=19) i kontrolna (n=18) skupina ispitanika. Uzorak varijabli činila je baterija testova iz geometrije. Testovi su provedeni u dvije vremenske točke s odmakom od dva mjeseca. Test inicijalnog mjerenja iz geometrije se sastojao iz prethodno usvojenih matematičkih znanja (prvi, drugi, treći i dio četvrtog razreda). Finalno mjerenje je održano nakon dva mjeseca od završetka eksperimenta. Test finalnog mjerenja se sastojao od ispitnih zadataka koji su obuhvaćali nastavni sadržaj pravokutnik, kvadrat i opseg. Kontrolna skupina je obradu nastavnih tema iz geometrije vršila tradicionalnim metodama, dok je eksperimentalna skupina iste nastavne teme obrađivala dijelom tradicionalnim metodama (2 nastavna sata), a dijelom preko kinezioloških operatora (2 nastavna sata). Na temelju rezultata univarijantne analize varijance, dobiveni rezultati ukazuju da su dugoročni efekti kombinirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture jednako dobri kao i poučavanje matematike prema smjernicama kurikula. U budućim istraživanjima bilo bi poželjno istražiti dugoročne efekte pri obradi ostalih geometrijskih tema u nižim razredima osnovne škole, na znatno većem broju učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Kineziologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mladen Hraste (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rajčić, Ana
EFIKASNOST KOMBINIRANOG MODELA NASTAVE NA TRAJNOST ZNANJA IZ GEOMETRIJE, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Rajčić, A. (2014) 'EFIKASNOST KOMBINIRANOG MODELA NASTAVE NA TRAJNOST ZNANJA IZ GEOMETRIJE', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Raj\v{c}i\'{c}, Ana}, year = {2014}, pages = {86}, keywords = {kombinirani model podu\v{c}avanja, pam\'{c}enje, matematika, tjelesna i zdravstvena kultura}, title = {EFIKASNOST KOMBINIRANOG MODELA NASTAVE NA TRAJNOST ZNANJA IZ GEOMETRIJE}, keyword = {kombinirani model podu\v{c}avanja, pam\'{c}enje, matematika, tjelesna i zdravstvena kultura}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Raj\v{c}i\'{c}, Ana}, year = {2014}, pages = {86}, keywords = {combined model of teaching, memory, mathematics, physical and health culture}, title = {EFFICACY OF COMBINED TEACHING MODEL ON DURABILITY OF GEOMETRY KNOWLEDGE}, keyword = {combined model of teaching, memory, mathematics, physical and health culture}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font