Pregled bibliografske jedinice broj: 1178989
INTERGRACIJA NASTAVE TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE I MATEMATIKE KOD UČENIKA RAZREDNE NASTAVE
INTERGRACIJA NASTAVE TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE I MATEMATIKE KOD UČENIKA RAZREDNE NASTAVE, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1178989 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
INTERGRACIJA NASTAVE TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE
I MATEMATIKE KOD UČENIKA RAZREDNE NASTAVE
(INTEGRATION OF TEACHING PHYSICAL AND HEALTH CULTURE
AND MATHEMATICS WITH STUDENTS OF CLASSROOM TEACHING)
Autori
Asanov, Slavica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
10.07
Godina
2013
Stranica
34
Mentor
Hraste, Mladen
Ključne riječi
integracija nastave, matematika, tjelesna i zdravstvena kultura
(integration of teaching, mathematics, physical and health culture)
Sažetak
Prvi je cilj ovog rada bio utvrditi neke mogućnosti povezivanja nastavnih sadržaja iz predmeta tjelesne i zdravstvene kulture te matematike kroz kineziološke aktivnosti za učenike razredne nastave. Drugi je cilj ove studije bio prezentacija modela nastavnih jedinica integirane nastave u skladu s kurikulom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split,
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Mladen Hraste
(mentor)