Pregled bibliografske jedinice broj: 1178979
UTJECAJ KINEZIOLOŠKE AKTIVNOSTI NA UČENJE MATEMATIKE
UTJECAJ KINEZIOLOŠKE AKTIVNOSTI NA UČENJE MATEMATIKE, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1178979 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UTJECAJ KINEZIOLOŠKE AKTIVNOSTI NA UČENJE MATEMATIKE
(INFLUENCE OF KINESIOLOGICAL ACTIVITY ON LEARNING
MATHEMATICS)
Autori
Andabaka, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
03.03
Godina
2014
Stranica
95
Mentor
Hraste, Mladen
Ključne riječi
integracija, matematika, tjelesna i zdravstvena kultura
(integration, mathematics, physical and health education)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je utvrditi i objasniti utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na usvajanje znanja iz matematike kod učenika i učenica 4. razreda osnovne škole. Uzorak ispitanika je činila eksperimentalna i kontrolna grupa ispitanika koja se sastojala od učenika i učenica 4. razreda osnovne škole. Uzorak varijabli je činila baterija testova iz geometrije. Test iz geometrije se proveo u dvije vremenske točke. Test inicijalnog mjerenja provjeravao je znanja koja su učenici usvojili u prethodnom obrazovnom periodu, a proveden je prije samog početka istraživanja. Test finalnog znanja se sastojao od ispitnih pitanja iz nastavne teme pravokutnik, kvadrat i njihovi opsezi, a proveden je neposredno nakon završetka istraživanja. Eksperimentalna grupa ispitanika usvajala je predviđena matematička znanja isključivo preko kinezioloških operatora. Kontrolna grupa ispitanika znanja iz matematike usvajala je na klasičnoj nastavi matematike. Eksperiment je napravljen od 4 nastavna sata matematike preko kinezioloških operatora. Iz dobivenih rezultata je dokazano da je skupina ispitanika koja je znanja iz matematike usvajala integracijom matematike i tjelesne i zdravstvene kulture statistički značajno uspješnija od skupine ispitanika koja je matematička znanja usvajala na klasičan način.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split,
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Mladen Hraste
(mentor)