Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1178979

UTJECAJ KINEZIOLOŠKE AKTIVNOSTI NA UČENJE MATEMATIKE


Andabaka, Nikolina
UTJECAJ KINEZIOLOŠKE AKTIVNOSTI NA UČENJE MATEMATIKE, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 1178979 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UTJECAJ KINEZIOLOŠKE AKTIVNOSTI NA UČENJE MATEMATIKE
(INFLUENCE OF KINESIOLOGICAL ACTIVITY ON LEARNING MATHEMATICS)

Autori
Andabaka, Nikolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
03.03

Godina
2014

Stranica
95

Mentor
Hraste, Mladen

Ključne riječi
integracija, matematika, tjelesna i zdravstvena kultura
(integration, mathematics, physical and health education)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja je utvrditi i objasniti utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na usvajanje znanja iz matematike kod učenika i učenica 4. razreda osnovne škole. Uzorak ispitanika je činila eksperimentalna i kontrolna grupa ispitanika koja se sastojala od učenika i učenica 4. razreda osnovne škole. Uzorak varijabli je činila baterija testova iz geometrije. Test iz geometrije se proveo u dvije vremenske točke. Test inicijalnog mjerenja provjeravao je znanja koja su učenici usvojili u prethodnom obrazovnom periodu, a proveden je prije samog početka istraživanja. Test finalnog znanja se sastojao od ispitnih pitanja iz nastavne teme pravokutnik, kvadrat i njihovi opsezi, a proveden je neposredno nakon završetka istraživanja. Eksperimentalna grupa ispitanika usvajala je predviđena matematička znanja isključivo preko kinezioloških operatora. Kontrolna grupa ispitanika znanja iz matematike usvajala je na klasičnoj nastavi matematike. Eksperiment je napravljen od 4 nastavna sata matematike preko kinezioloških operatora. Iz dobivenih rezultata je dokazano da je skupina ispitanika koja je znanja iz matematike usvajala integracijom matematike i tjelesne i zdravstvene kulture statistički značajno uspješnija od skupine ispitanika koja je matematička znanja usvajala na klasičan način.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Kineziologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split,
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Mladen Hraste (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Andabaka, Nikolina
UTJECAJ KINEZIOLOŠKE AKTIVNOSTI NA UČENJE MATEMATIKE, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Andabaka, N. (2014) 'UTJECAJ KINEZIOLOŠKE AKTIVNOSTI NA UČENJE MATEMATIKE', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Andabaka, Nikolina}, year = {2014}, pages = {95}, keywords = {integracija, matematika, tjelesna i zdravstvena kultura}, title = {UTJECAJ KINEZIOLO\v{S}KE AKTIVNOSTI NA U\v{C}ENJE MATEMATIKE}, keyword = {integracija, matematika, tjelesna i zdravstvena kultura}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Andabaka, Nikolina}, year = {2014}, pages = {95}, keywords = {integration, mathematics, physical and health education}, title = {INFLUENCE OF KINESIOLOGICAL ACTIVITY ON LEARNING MATHEMATICS}, keyword = {integration, mathematics, physical and health education}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font