Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1178976

Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije


Šetka, Ljubica
Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 1178976 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije
(The influence of integrated teaching of mathematics and physical education and health on the permanence of knowledge in geometry)

Autori
Šetka, Ljubica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
10.03

Godina
2014

Stranica
111

Mentor
Hraste, Mladen

Ključne riječi
integracija, pamćenje, matematika, tjelesna i zdravstvena kultura
(integration, memory, mathematics, physical and health culture)

Sažetak
Interdisciplinarni pristupi omogućavaju razvijanje originalnih mislitelja, koji razmišljaju na cjelovit način i koji će biti spremni suočiti se s određenim problemom ili pitanjem te pokušati ga riješiti primjenom znanja i ideja iz različitih disciplina. Jedan od primjera integrirane nastave pokazuje upravo ovo istraživanje. Istraživanje je imalo za cilj utvrditi i objasniti efikasnost integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz matematike kod učenika i učenica 4. razreda osnovne škole. Uzorak ispitanika činila je eksperimentalna (n=20) i kontrolna (n=18) grupa ispitanika. Uzorak varijabli činila je baterija testova iz geometrije. Test iz geometrije proveo se u dvije vremenske točke s odmakom od oko 60 dana. Test inicijalnog mjerenja iz geometrije se sastojao iz prethodno usvojenih znanja iz prva tri razreda osnovne škole. Finalno mjerenje je održano nakon 60 dana od završetka eksperimenta. Test finalnog znanja se sastojao od ispitnih pitanja iz nastavne teme pravokutnik, kvadrat i njihovi opsezi. Eksperimentalna grupa ispitanika usvajala je predviđena matematička znanja isključivo preko kinezioloških operatora. Kontrolna grupa ispitanika znanja iz matematike usvajala je na klasičnoj nastavi matematike. Eksperiment je sačinjen od 4 integrirana nastavna sata matematike i tjelesne i zdravstvene kulture. Na temelju rezultata univarijantne analize varijance dobiveni rezultati ukazuju da su dugoročni efekti integrirane nastave tjelesne i zdravstvene kulture i matematike jednako dobri kao i podučavanje matematike prema smjernicama kurikuluma. U budućim istraživanjima bilo bi poželjno istražiti dugoročne efekte nakon većeg vremenskog odmaka od eksperimenta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Kineziologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split,
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Mladen Hraste (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šetka, Ljubica
Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Šetka, L. (2014) 'Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}etka, Ljubica}, year = {2014}, pages = {111}, keywords = {integracija, pam\'{c}enje, matematika, tjelesna i zdravstvena kultura}, title = {Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije}, keyword = {integracija, pam\'{c}enje, matematika, tjelesna i zdravstvena kultura}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}etka, Ljubica}, year = {2014}, pages = {111}, keywords = {integration, memory, mathematics, physical and health culture}, title = {The influence of integrated teaching of mathematics and physical education and health on the permanence of knowledge in geometry}, keyword = {integration, memory, mathematics, physical and health culture}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font