Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1178974

Socijalno i emocionalno učenje - prema novim kurikulima obrazovanja učitelja


Ljubetić, Maja; Reić Ercegovac, Ina; Maglica, Toni
Socijalno i emocionalno učenje - prema novim kurikulima obrazovanja učitelja // Zbornik radova Međunarodna znanstvena konferencija 12.dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, Mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 25-36 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1178974 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Socijalno i emocionalno učenje - prema novim kurikulima obrazovanja učitelja
(Social and emotional learning - according to new teacher education curricula)

Autori
Ljubetić, Maja ; Reić Ercegovac, Ina ; Maglica, Toni

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova Međunarodna znanstvena konferencija 12.dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, Mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021, 25-36

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola: „Krug od znanosti do učionice"

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 27.05.2021. - 28.05.2021

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kompetencije, kurikuli, socijalno i emocionalno učenje, učitelji
(competencies, curricula, social and emotional learning, teachers)

Sažetak
Obimna i recentna znanstvena literatura posljednjeg desetljeća intenzivno se bavi proučavanjem dobrobiti socijalno-emocionalnog učenja (SEU) za djecu/učenike i učitelje te odgojno-obrazovni sustav i društvo u cijelosti. Izravne dobrobiti odose se ne samo na povećani akademski uspjeh djece/učenika, već i na njihov osobni razvoj, samopouzdanje, vještinu građenja odnosa, timski rad i aktivno građanstvo te smanjivanje destruktivnih i autodestruktivnih ponašanja. Istodobno, pozitivni učinci SEU zamjetni su i kod odgojitelja/učitelja jer umanjuju osjećaj profesionalnog sagorijevanja. Iako obrazovna politika i zakonska regulativa u Republici Hrvatskoj omogućuje i potiče provedbu programa SEU s ciljem stjecanja i osnaživanja socio-emocionalnih kompetencija (SEK) učenika, ipak čini se, kako su programi SEU nedostatno zastupljeni u odgojno-obrazovnom procesu. Sporadične intervencije iz područja SEU u nastavni proces smatraju se nedostatnima za njegovo unaprjeđivanje, ali i željene ishode kod djece/učenika. Rješenje se vidi u obogaćivanju kurikuluma obrazovanja odgojitelja/učitelja/stručnih suradnika koji bi omogućili stjecanje SEK tijekom njihova formalnoga obrazovanja te ih senzibilizirali za primjenu SEU u budućoj pedagoškoj praksi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Toni Maglica (autor)

Avatar Url Maja Ljubetić (autor)

Avatar Url Ina Reić-Ercegovac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ljubetić, Maja; Reić Ercegovac, Ina; Maglica, Toni
Socijalno i emocionalno učenje - prema novim kurikulima obrazovanja učitelja // Zbornik radova Međunarodna znanstvena konferencija 12.dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, Mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 25-36 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ljubetić, M., Reić Ercegovac, I. & Maglica, T. (2021) Socijalno i emocionalno učenje - prema novim kurikulima obrazovanja učitelja. U: Dobrota, S., Tomaš, S., Restović, I., Maleš, L., Bulić, M., Jakupčević, E. & Blažević, I. (ur.)Zbornik radova Međunarodna znanstvena konferencija 12.dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice.
@article{article, author = {Ljubeti\'{c}, Maja and Rei\'{c} Ercegovac, Ina and Maglica, Toni}, year = {2021}, pages = {25-36}, keywords = {kompetencije, kurikuli, socijalno i emocionalno u\v{c}enje, u\v{c}itelji}, title = {Socijalno i emocionalno u\v{c}enje - prema novim kurikulima obrazovanja u\v{c}itelja}, keyword = {kompetencije, kurikuli, socijalno i emocionalno u\v{c}enje, u\v{c}itelji}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ljubeti\'{c}, Maja and Rei\'{c} Ercegovac, Ina and Maglica, Toni}, year = {2021}, pages = {25-36}, keywords = {competencies, curricula, social and emotional learning, teachers}, title = {Social and emotional learning - according to new teacher education curricula}, keyword = {competencies, curricula, social and emotional learning, teachers}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font