Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1178966

Efikasnost kombiniranog modela nastave na usvajanje znanja iz matematike


Borović, Sandra
Efikasnost kombiniranog modela nastave na usvajanje znanja iz matematike, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 1178966 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Efikasnost kombiniranog modela nastave na usvajanje znanja iz matematike
(The efficiency of the combined model of teaching on the acquisition of knowledge in mathematics)

Autori
Borović, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
10.10

Godina
2014

Stranica
74

Mentor
Hraste, Mladen

Ključne riječi
integrirana nastava, brain gym, matematika, tjelesna i zdravstvena kultura
(combined teaching model, brain gym, mathematics, physical and health education)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja je utvrditi i objasniti utjecaj kombiniranog modela nastave na usvajanje znanja iz matematike. Uzorak varijabli činila je baterija testova iz geometrije. Test inicijalnog mjerenja iz geometrije se sastojao iz prethodno usvojenih znanja iz prethodnog obrazovnog perioda. Finalno mjerenje je održano dan nakon završetka eksperimenta. Test finalnog znanja se sastojao od ispitnih pitanja iz nastavne teme pravokutnik, kvadrat i njihovi opsezi. U istraživanju su sudjelovale dvije grupe ispitanika. Kontrolna grupa ispitanika je znanja iz matematike usvajala na klasičan način, a eksperimentalna grupa ispitanika je matematička znanja usvajala podjednakim udjelom nastave matematike putem kinezioloških operatora i nastave klasične matematike. Na temelju univarijantne analize varijance dobiveni rezultati ukazuju na veću efikasnost integrirane nastave tjelesne i zdravstvene kulture i matematike od poučavanja matematike prema smjernicama kurikuluma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kineziologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split,
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Mladen Hraste (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Borović, Sandra
Efikasnost kombiniranog modela nastave na usvajanje znanja iz matematike, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Borović, S. (2014) 'Efikasnost kombiniranog modela nastave na usvajanje znanja iz matematike', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Borovi\'{c}, Sandra}, year = {2014}, pages = {74}, keywords = {integrirana nastava, brain gym, matematika, tjelesna i zdravstvena kultura}, title = {Efikasnost kombiniranog modela nastave na usvajanje znanja iz matematike}, keyword = {integrirana nastava, brain gym, matematika, tjelesna i zdravstvena kultura}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Borovi\'{c}, Sandra}, year = {2014}, pages = {74}, keywords = {combined teaching model, brain gym, mathematics, physical and health education}, title = {The efficiency of the combined model of teaching on the acquisition of knowledge in mathematics}, keyword = {combined teaching model, brain gym, mathematics, physical and health education}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font