Pregled bibliografske jedinice broj: 1178966
Efikasnost kombiniranog modela nastave na usvajanje znanja iz matematike
Efikasnost kombiniranog modela nastave na usvajanje znanja iz matematike, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1178966 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Efikasnost kombiniranog modela nastave na usvajanje
znanja iz matematike
(The efficiency of the combined model of teaching on
the acquisition of knowledge in mathematics)
Autori
Borović, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
10.10
Godina
2014
Stranica
74
Mentor
Hraste, Mladen
Ključne riječi
integrirana nastava, brain gym, matematika, tjelesna i zdravstvena kultura
(combined teaching model, brain gym, mathematics, physical and health education)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je utvrditi i objasniti utjecaj kombiniranog modela nastave na usvajanje znanja iz matematike. Uzorak varijabli činila je baterija testova iz geometrije. Test inicijalnog mjerenja iz geometrije se sastojao iz prethodno usvojenih znanja iz prethodnog obrazovnog perioda. Finalno mjerenje je održano dan nakon završetka eksperimenta. Test finalnog znanja se sastojao od ispitnih pitanja iz nastavne teme pravokutnik, kvadrat i njihovi opsezi. U istraživanju su sudjelovale dvije grupe ispitanika. Kontrolna grupa ispitanika je znanja iz matematike usvajala na klasičan način, a eksperimentalna grupa ispitanika je matematička znanja usvajala podjednakim udjelom nastave matematike putem kinezioloških operatora i nastave klasične matematike. Na temelju univarijantne analize varijance dobiveni rezultati ukazuju na veću efikasnost integrirane nastave tjelesne i zdravstvene kulture i matematike od poučavanja matematike prema smjernicama kurikuluma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split,
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Mladen Hraste
(mentor)