Pregled bibliografske jedinice broj: 1178955
Stavovi učenika o različitim načinima podučavanja matematike
Stavovi učenika o različitim načinima podučavanja matematike // 12. dani osnovnih škola, krug od znanosti do učionice / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, Mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 143-148 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1178955 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učenika o različitim načinima podučavanja
matematike
(Students' attitudes about different ways of teaching
mathematics)
Autori
Hraste, Mladen ; Mršić Zdilar, Ana ; Barbir Ljubica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
12. dani osnovnih škola, krug od znanosti do učionice
/ Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, Mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021, 143-148
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola: „Krug od znanosti do učionice"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 27.05.2021. - 28.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
integrirana nastava, suvremeno podučavanje, tradicionalno podučavanje
(integrated teaching, modern teaching, traditional teaching)
Sažetak
Stavovi su, kao psihološka kategorija, često predmet društvenih istraživanja. Veoma je važno analizirati te uvažavati stavove učenika jer se time povećava motiviranost za bavljenje određenom aktivnošću, a stvaraju se i bitni preduvjeti za planiranje, programiranje i kontrolu nastavnog procesa. Cilj je ovog istraživanja bio utvrditi i objasniti stavove učenika 4. razreda osnovne škole o podučavanju matematike na tradicionalni način te, s druge strane, o podučavanju matematike putem kinezioloških operatora. U skladu s ciljem istraživanja, 43 učenika četvrtih razreda ispunilo je novosastavljeni upitnik koji je osmišljen za navedeno istraživanje. Pouzdanost upitnika utvrđena je metodom test-retesta. Rezultati ukazuju da su učenici veoma zadovoljni s oba načina podučavanja matematike. Tradicionalni način podučavanja matematike, predavački usmjereno, trebao bi biti dopunjen suvremenim strategijama podučavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Kineziologija