Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1178955

Stavovi učenika o različitim načinima podučavanja matematike


Hraste, Mladen; Mršić Zdilar, Ana; Barbir Ljubica
Stavovi učenika o različitim načinima podučavanja matematike // 12. dani osnovnih škola, krug od znanosti do učionice / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, Mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 143-148 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1178955 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učenika o različitim načinima podučavanja matematike
(Students' attitudes about different ways of teaching mathematics)

Autori
Hraste, Mladen ; Mršić Zdilar, Ana ; Barbir Ljubica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
12. dani osnovnih škola, krug od znanosti do učionice / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, Mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021, 143-148

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola: „Krug od znanosti do učionice"

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 27.05.2021. - 28.05.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
integrirana nastava, suvremeno podučavanje, tradicionalno podučavanje
(integrated teaching, modern teaching, traditional teaching)

Sažetak
Stavovi su, kao psihološka kategorija, često predmet društvenih istraživanja. Veoma je važno analizirati te uvažavati stavove učenika jer se time povećava motiviranost za bavljenje određenom aktivnošću, a stvaraju se i bitni preduvjeti za planiranje, programiranje i kontrolu nastavnog procesa. Cilj je ovog istraživanja bio utvrditi i objasniti stavove učenika 4. razreda osnovne škole o podučavanju matematike na tradicionalni način te, s druge strane, o podučavanju matematike putem kinezioloških operatora. U skladu s ciljem istraživanja, 43 učenika četvrtih razreda ispunilo je novosastavljeni upitnik koji je osmišljen za navedeno istraživanje. Pouzdanost upitnika utvrđena je metodom test-retesta. Rezultati ukazuju da su učenici veoma zadovoljni s oba načina podučavanja matematike. Tradicionalni način podučavanja matematike, predavački usmjereno, trebao bi biti dopunjen suvremenim strategijama podučavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Kineziologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ana Mršić Zdilar (autor)

Avatar Url Mladen Hraste (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Hraste, Mladen; Mršić Zdilar, Ana; Barbir Ljubica
Stavovi učenika o različitim načinima podučavanja matematike // 12. dani osnovnih škola, krug od znanosti do učionice / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, Mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 143-148 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Hraste, M., Mršić Zdilar, A. & Barbir Ljubica (2021) Stavovi učenika o različitim načinima podučavanja matematike. U: Dobrota, S., Tomaš, S., Restović, I., Maleš, L., Bulić, M., Jakupčević, E. & Blažević, I. (ur.)12. dani osnovnih škola, krug od znanosti do učionice.
@article{article, author = {Hraste, Mladen and Mr\v{s}i\'{c} Zdilar, Ana}, year = {2021}, pages = {143-148}, keywords = {integrirana nastava, suvremeno podu\v{c}avanje, tradicionalno podu\v{c}avanje}, title = {Stavovi u\v{c}enika o razli\v{c}itim na\v{c}inima podu\v{c}avanja matematike}, keyword = {integrirana nastava, suvremeno podu\v{c}avanje, tradicionalno podu\v{c}avanje}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hraste, Mladen and Mr\v{s}i\'{c} Zdilar, Ana}, year = {2021}, pages = {143-148}, keywords = {integrated teaching, modern teaching, traditional teaching}, title = {Students' attitudes about different ways of teaching mathematics}, keyword = {integrated teaching, modern teaching, traditional teaching}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font