Pregled bibliografske jedinice broj: 1178943
Rekontekstualizacija umjetničkog djela kroz video i film
Rekontekstualizacija umjetničkog djela kroz video i film, 2020., diplomski rad, diplomski, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 1178943 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rekontekstualizacija umjetničkog djela kroz video i
film
(A work of art recontextualization by video and film)
Autori
Mesarić, Dražen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
01.09
Godina
2020
Stranica
42
Mentor
Skender, Lana
Ključne riječi
video ; film ; reinterpretacija ; kreativnost
(video ; film ; reinterpretation ; creativity)
Sažetak
Video i film predstavljaju veliki utjecaj na mlade generacije. Dostupnost tehnologije omogućava primjenu videa i filma u nastavnom procesu kao način poticanja kreativnog i kritičkog razmišljanja. Odnos današnjih generacija prema videu nosi dvojak utjecaj. Od najranije školske dobi, djeci je danas nezamislivo živjeti i komunicirati bez pametnih telefona. Razvojem današnje tehnologije, koja je postala neizostavni dio naših života, uvelike je promijenjena predodžba obrazovanja. Knjige, bilježnice, olovke, klupe, školska ploča i dalje čine nezaobilazne sastavnice obrazovnog procesa. Iako se postupno mijenja tehnološki pristup izvedbe nastavnog programa sve češćim korištenjem pametnih ploča, računala, tableta i pametnih telefona, pristup predmetnom izvođenju i dalje se sporo mijenja. S jedne strane je zamijenio stripove, knjige i igre kojima su se prethodne generacije upoznavale. Kao medij koji prenosi iskustvo kroz sliku i zvuk, današnjim tehnološkim dostignućima je postao najkorišteniji oblik prijenosa informacija. Reinterpretacija umjetničkog djela ili preosmišljavanje već postojećeg tematskog djela je čest umjetnički pristup koji s jedne strane odaje priznanje umjetniku čije se djelo reinterpretira, ali i preinačava ili pretvara postojeće u novo značenje. Ovaj diplomski rad predstavlja istraživanje kako se može potaknuti samostalno kreativno i kritičko razmišljanje kod učenika, pomoću reinterpretacije umjetničkog djela kroz video i film. Kroz radionicu s učenicima ostvaren je cilj pristupa samostalnog rada učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest umjetnosti, Likovne umjetnosti