Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1178699

Nastavnička i studentska procjena u procesu definiranja i (pre)vrednovanja ishoda i sadržaja kolegija Analiza engleskih tekstova


Bašić, Ivana; Zubak Pivarski, Marina
Nastavnička i studentska procjena u procesu definiranja i (pre)vrednovanja ishoda i sadržaja kolegija Analiza engleskih tekstova // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 50 (2021), 2; 279-301 doi:10.22210/strjez/50-2/6 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1178699 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastavnička i studentska procjena u procesu definiranja i (pre)vrednovanja ishoda i sadržaja kolegija Analiza engleskih tekstova
(Teacher and student perspectives in designing and (re-)evaluating the outcomes and content of the course Analysis of English Texts)

Autori
Bašić, Ivana ; Zubak Pivarski, Marina

Izvornik
Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku (0351-0840) 50 (2021), 2; 279-301

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
kompetencijski pristup visokom obrazovanju ; nastavnička i studentska procjena u (pre)vrednovanju kolegija, generičke i specifične kompetencije u preddiplomskom studiju anglistike
(competence approach to higher education ; teacher and student perspective in (re-) evaluating courses, generic and specific competences in the English undergraduate program)

Sažetak
U radu se na temelju primjera iz prakse, konkretno kolegija Analiza engleskih tekstova u preddiplomskom studiju anglistike na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, promišljaju načini kreiranja i (pre)vrednovanja ishoda i sadržaja kolegija u skladu sa zahtjevima suvremenih strateških ciljeva visokoga obrazovanja i suvremenih pristupa poučavanju. U prvom se dijelu rada potanko analizira nastavnička perspektiva u procesu definiranja ishoda navedenoga kolegija, njegove strukture, sadržaja i metoda poučavanja, nakon čega se predstavljaju rezultati ankete provedene među studentima koji su odslušali i položili kolegij s ciljem da nastavnici dobiju povratnu informaciju o studentskoj percepciji ostvarenja ishoda kolegija, primjerenosti sadržaja i metoda poučavanja te korisnosti kolegija za studij u cjelini i za buduće potrebe rada u struci. Zaključuje se da nastavnici u promišljanju ishoda vlastitih kolegija trebaju voditi računa da ti ishodi doprinose ishodima studijskoga programa u cjelini, da budu korisni studentima za budući rad u profesijama za koje se obrazuju i budu usklađeni sa strateškim dokumentima kojima se uređuje visoko obrazovanje na razini Republike Hrvatske i Europske unije. Osim toga, u proces kreiranja i vrednovanja kolegija treba aktivno uključiti studente jer njihova procjena služi kao korektiv nastavnicima i istovremeno pomaže samim studentima da osvijeste ciljeve svojega obrazovanja i kompetencije potrebne za budući rad u profesijama za koje se obrazuju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Zubak Pivarski (autor)

Avatar Url Ivana Bašić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi stranijezici.ffzg.unizg.hr hrcak.srce.hr doi.org

Citiraj ovu publikaciju:

Bašić, Ivana; Zubak Pivarski, Marina
Nastavnička i studentska procjena u procesu definiranja i (pre)vrednovanja ishoda i sadržaja kolegija Analiza engleskih tekstova // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 50 (2021), 2; 279-301 doi:10.22210/strjez/50-2/6 (domaća recenzija, članak, stručni)
Bašić, I. & Zubak Pivarski, M. (2021) Nastavnička i studentska procjena u procesu definiranja i (pre)vrednovanja ishoda i sadržaja kolegija Analiza engleskih tekstova. Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 50 (2), 279-301 doi:10.22210/strjez/50-2/6.
@article{article, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Ivana and Zubak Pivarski, Marina}, year = {2021}, pages = {279-301}, DOI = {10.22210/strjez/50-2/6}, keywords = {kompetencijski pristup visokom obrazovanju, nastavni\v{c}ka i studentska procjena u (pre)vrednovanju kolegija, generi\v{c}ke i specifi\v{c}ne kompetencije u preddiplomskom studiju anglistike}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za primijenjenu lingvistiku}, doi = {10.22210/strjez/50-2/6}, volume = {50}, number = {2}, issn = {0351-0840}, title = {Nastavni\v{c}ka i studentska procjena u procesu definiranja i (pre)vrednovanja ishoda i sadr\v{z}aja kolegija Analiza engleskih tekstova}, keyword = {kompetencijski pristup visokom obrazovanju, nastavni\v{c}ka i studentska procjena u (pre)vrednovanju kolegija, generi\v{c}ke i specifi\v{c}ne kompetencije u preddiplomskom studiju anglistike} }
@article{article, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Ivana and Zubak Pivarski, Marina}, year = {2021}, pages = {279-301}, DOI = {10.22210/strjez/50-2/6}, keywords = {competence approach to higher education, teacher and student perspective in (re-) evaluating courses, generic and specific competences in the English undergraduate program}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za primijenjenu lingvistiku}, doi = {10.22210/strjez/50-2/6}, volume = {50}, number = {2}, issn = {0351-0840}, title = {Teacher and student perspectives in designing and (re-)evaluating the outcomes and content of the course Analysis of English Texts}, keyword = {competence approach to higher education, teacher and student perspective in (re-) evaluating courses, generic and specific competences in the English undergraduate program} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font