Pregled bibliografske jedinice broj: 1178699
Nastavnička i studentska procjena u procesu definiranja i (pre)vrednovanja ishoda i sadržaja kolegija Analiza engleskih tekstova
Nastavnička i studentska procjena u procesu definiranja i (pre)vrednovanja ishoda i sadržaja kolegija Analiza engleskih tekstova // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 50 (2021), 2; 279-301 doi:10.22210/strjez/50-2/6 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1178699 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavnička i studentska procjena u procesu
definiranja i (pre)vrednovanja ishoda i sadržaja
kolegija Analiza engleskih tekstova
(Teacher and student perspectives in designing and
(re-)evaluating the outcomes and content of the
course Analysis of English Texts)
Autori
Bašić, Ivana ; Zubak Pivarski, Marina
Izvornik
Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku (0351-0840) 50
(2021), 2;
279-301
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kompetencijski pristup visokom obrazovanju ; nastavnička i studentska procjena u (pre)vrednovanju kolegija, generičke i specifične kompetencije u preddiplomskom studiju anglistike
(competence approach to higher education ; teacher and student perspective in (re-) evaluating courses, generic and specific competences in the English undergraduate program)
Sažetak
U radu se na temelju primjera iz prakse, konkretno kolegija Analiza engleskih tekstova u preddiplomskom studiju anglistike na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, promišljaju načini kreiranja i (pre)vrednovanja ishoda i sadržaja kolegija u skladu sa zahtjevima suvremenih strateških ciljeva visokoga obrazovanja i suvremenih pristupa poučavanju. U prvom se dijelu rada potanko analizira nastavnička perspektiva u procesu definiranja ishoda navedenoga kolegija, njegove strukture, sadržaja i metoda poučavanja, nakon čega se predstavljaju rezultati ankete provedene među studentima koji su odslušali i položili kolegij s ciljem da nastavnici dobiju povratnu informaciju o studentskoj percepciji ostvarenja ishoda kolegija, primjerenosti sadržaja i metoda poučavanja te korisnosti kolegija za studij u cjelini i za buduće potrebe rada u struci. Zaključuje se da nastavnici u promišljanju ishoda vlastitih kolegija trebaju voditi računa da ti ishodi doprinose ishodima studijskoga programa u cjelini, da budu korisni studentima za budući rad u profesijama za koje se obrazuju i budu usklađeni sa strateškim dokumentima kojima se uređuje visoko obrazovanje na razini Republike Hrvatske i Europske unije. Osim toga, u proces kreiranja i vrednovanja kolegija treba aktivno uključiti studente jer njihova procjena služi kao korektiv nastavnicima i istovremeno pomaže samim studentima da osvijeste ciljeve svojega obrazovanja i kompetencije potrebne za budući rad u profesijama za koje se obrazuju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb