Pregled bibliografske jedinice broj: 1178483
Hibridna nastava-izazovi i mogućnost "novog normalnog"
Hibridna nastava-izazovi i mogućnost "novog normalnog" // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, VOL.11, No.2 (2021), 130-139 doi:10.38190/ope.11.2.7 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1178483 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hibridna nastava-izazovi i mogućnost "novog
normalnog"
(Hybrid teaching-challenge and potential of "new
normal")
Autori
Pauković, Maja ; Krstinić, Marija
Izvornik
Obrazovanje za poduzetništvo - E4E (1849-7845) VOL.11, No.2
(2021);
130-139
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
klasična ; online i hibridna nastava ; platforme ; alati
(classical, online and hybrid teaching ; platforms ; tools)
Sažetak
Šok i nevjerica pri naglom prijelazu, ali i brza prilagodba nastavnika i studenata online nastavi u proljeće 2020. godine rezultirali su prednostima i nedostacima s obzirom na dotadašnje standarde i kvalitetu većine nastavnih aktivnosti. Već postojeća i rastuća integracija informacijske tehnologije u obrazovanju, iskustvo pandemije i neizvjesna budućnost ubrzat će razvoj i primjenu sve većeg broja dostupnih digitalnih platformi i alata koji će postati neizostavni segment obrazovanja budućnosti. Cilj istraživanja je utvrditi koje su platforme studenti ocijenili kao najbolje u nastavnom procesu kao i njihovo povezivanje s klasičnim metodama poučavanja u narednom razdoblju. U radu je anketnim upitnikom od travnja do prosinca 2020. godine provedeno istraživanje na uzorku od 350 redovitih i izvanrednih studenata Tehničkog veleučilišta u Zagrebu na studijima Digitalne ekonomije, Strojarstva i Informatike. Podaci su obrađeni deskriptivnom statistikom kako bi se utvrdila statistički značajna razlika u odabiru platformi koje su se koristile prije uvođenja online nastave i novih. Rezultati istraživanja pokazuju da preko 50% i redovnih i izvanrednih anketiranih studenata preferira hibridno izvođenje nastave, pri čemu izvanredni studenti biraju online nastavu dok redovni studenti prednost daju klasičnoj kontakt nastavi koja se izvodi u učionicama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu