Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1178483

Hibridna nastava-izazovi i mogućnost "novog normalnog"


Pauković, Maja; Krstinić, Marija
Hibridna nastava-izazovi i mogućnost "novog normalnog" // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, VOL.11, No.2 (2021), 130-139 doi:10.38190/ope.11.2.7 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1178483 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Hibridna nastava-izazovi i mogućnost "novog normalnog"
(Hybrid teaching-challenge and potential of "new normal")

Autori
Pauković, Maja ; Krstinić, Marija

Izvornik
Obrazovanje za poduzetništvo - E4E (1849-7845) VOL.11, No.2 (2021); 130-139

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
klasična ; online i hibridna nastava ; platforme ; alati
(classical, online and hybrid teaching ; platforms ; tools)

Sažetak
Šok i nevjerica pri naglom prijelazu, ali i brza prilagodba nastavnika i studenata online nastavi u proljeće 2020. godine rezultirali su prednostima i nedostacima s obzirom na dotadašnje standarde i kvalitetu većine nastavnih aktivnosti. Već postojeća i rastuća integracija informacijske tehnologije u obrazovanju, iskustvo pandemije i neizvjesna budućnost ubrzat će razvoj i primjenu sve većeg broja dostupnih digitalnih platformi i alata koji će postati neizostavni segment obrazovanja budućnosti. Cilj istraživanja je utvrditi koje su platforme studenti ocijenili kao najbolje u nastavnom procesu kao i njihovo povezivanje s klasičnim metodama poučavanja u narednom razdoblju. U radu je anketnim upitnikom od travnja do prosinca 2020. godine provedeno istraživanje na uzorku od 350 redovitih i izvanrednih studenata Tehničkog veleučilišta u Zagrebu na studijima Digitalne ekonomije, Strojarstva i Informatike. Podaci su obrađeni deskriptivnom statistikom kako bi se utvrdila statistički značajna razlika u odabiru platformi koje su se koristile prije uvođenja online nastave i novih. Rezultati istraživanja pokazuju da preko 50% i redovnih i izvanrednih anketiranih studenata preferira hibridno izvođenje nastave, pri čemu izvanredni studenti biraju online nastavu dok redovni studenti prednost daju klasičnoj kontakt nastavi koja se izvodi u učionicama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Marija Krstinić (autor)

Avatar Url Maja Pauković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Pauković, Maja; Krstinić, Marija
Hibridna nastava-izazovi i mogućnost "novog normalnog" // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, VOL.11, No.2 (2021), 130-139 doi:10.38190/ope.11.2.7 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Pauković, M. & Krstinić, M. (2021) Hibridna nastava-izazovi i mogućnost "novog normalnog". Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, VOL.11, No.2, 130-139 doi:10.38190/ope.11.2.7.
@article{article, author = {Paukovi\'{c}, Maja and Krstini\'{c}, Marija}, year = {2021}, pages = {130-139}, DOI = {10.38190/ope.11.2.7}, keywords = {klasi\v{c}na, online i hibridna nastava, platforme, alati}, journal = {Obrazovanje za poduzetni\v{s}tvo - E4E}, doi = {10.38190/ope.11.2.7}, volume = {VOL.11, No.2}, issn = {1849-7845}, title = {Hibridna nastava-izazovi i mogu\'{c}nost "novog normalnog"}, keyword = {klasi\v{c}na, online i hibridna nastava, platforme, alati} }
@article{article, author = {Paukovi\'{c}, Maja and Krstini\'{c}, Marija}, year = {2021}, pages = {130-139}, DOI = {10.38190/ope.11.2.7}, keywords = {classical, online and hybrid teaching, platforms, tools}, journal = {Obrazovanje za poduzetni\v{s}tvo - E4E}, doi = {10.38190/ope.11.2.7}, volume = {VOL.11, No.2}, issn = {1849-7845}, title = {Hybrid teaching-challenge and potential of "new normal"}, keyword = {classical, online and hybrid teaching, platforms, tools} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font