Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1177888

Utjecaj kombinirane nastave na trajnost znanja iz geometrije


Hraste, Mladen; Rajčić, Ana; Andabaka, Nikolina
Utjecaj kombinirane nastave na trajnost znanja iz geometrije // Primjeri dobre prakse u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
Poreč, Hrvatska, 2018. str. 128-133 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1177888 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj kombinirane nastave na trajnost znanja iz geometrije
(The influence of combined teaching on the permanence of knowledge in geometry)

Autori
Hraste, Mladen ; Rajčić, Ana ; Andabaka, Nikolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Primjeri dobre prakse u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / - , 2018, 128-133

Skup
27. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 27.06.2018. - 30.06.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
tjelesna i zdravstvena kultura, matematika, trajnost znanja
(physical and health culture, mathematics, permanence of knowledge)

Sažetak
Istraživanje je pokazalo da su dugoročni učinci kombinirane nastave tjelesne i zdravstvene kulture i matematike jednako dobri kao i podučavanje matematike prema smjernicama kurikula

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Kineziologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Mladen Hraste (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Hraste, Mladen; Rajčić, Ana; Andabaka, Nikolina
Utjecaj kombinirane nastave na trajnost znanja iz geometrije // Primjeri dobre prakse u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
Poreč, Hrvatska, 2018. str. 128-133 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Hraste, M., Rajčić, A. & Andabaka, N. (2018) Utjecaj kombinirane nastave na trajnost znanja iz geometrije. U: Primjeri dobre prakse u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije.
@article{article, author = {Hraste, Mladen and Raj\v{c}i\'{c}, Ana and Andabaka, Nikolina}, year = {2018}, pages = {128-133}, keywords = {tjelesna i zdravstvena kultura, matematika, trajnost znanja}, title = {Utjecaj kombinirane nastave na trajnost znanja iz geometrije}, keyword = {tjelesna i zdravstvena kultura, matematika, trajnost znanja}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hraste, Mladen and Raj\v{c}i\'{c}, Ana and Andabaka, Nikolina}, year = {2018}, pages = {128-133}, keywords = {physical and health culture, mathematics, permanence of knowledge}, title = {The influence of combined teaching on the permanence of knowledge in geometry}, keyword = {physical and health culture, mathematics, permanence of knowledge}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font