Pregled bibliografske jedinice broj: 1177888
Utjecaj kombinirane nastave na trajnost znanja iz geometrije
Utjecaj kombinirane nastave na trajnost znanja iz geometrije // Primjeri dobre prakse u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
Poreč, Hrvatska, 2018. str. 128-133 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1177888 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj kombinirane nastave na trajnost znanja iz
geometrije
(The influence of combined teaching on the permanence
of knowledge in geometry)
Autori
Hraste, Mladen ; Rajčić, Ana ; Andabaka, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Primjeri dobre prakse u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
/ - , 2018, 128-133
Skup
27. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 27.06.2018. - 30.06.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
tjelesna i zdravstvena kultura, matematika, trajnost znanja
(physical and health culture, mathematics, permanence of knowledge)
Sažetak
Istraživanje je pokazalo da su dugoročni učinci kombinirane nastave tjelesne i zdravstvene kulture i matematike jednako dobri kao i podučavanje matematike prema smjernicama kurikula
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Kineziologija