Pregled bibliografske jedinice broj: 1177790
Ostvarivanje dinamičke stabilnosti poduzeća kroz koncept "Poduzeća koje uči"
Ostvarivanje dinamičke stabilnosti poduzeća kroz koncept "Poduzeća koje uči" // Znanstveno - stručni skup "Obrazovanje bez alternative" / Nadrljanski Đ. i Nikić, S. (ur.).
Split: Redak, 2018. str. 71-72 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1177790 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ostvarivanje dinamičke stabilnosti poduzeća kroz
koncept "Poduzeća koje uči"
(Performing dynamic stability of an organization
throgh the concept of the learning company)
Autori
Budić, H ; Pupavac, D ; Marinac, A
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Znanstveno - stručni skup "Obrazovanje bez alternative"
/ Nadrljanski Đ. i Nikić, S. - Split : Redak, 2018, 71-72
ISBN
978-953-336-457-5
Skup
Znanstveno-stručni skup Obrazovanje bez alternative: digitalno okruženje i obrazovanje
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 23.02.2018. - 24.02.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Dinamička stabilnost, samoorganizacija, Poduzeće koje uči, Formalno obrazovanje, Neformalno obrazovanje, Menadžment promjena
(Dynamic stability, Self - organization, Learning organization, Formal education, Informal education, Change management)
Sažetak
Danas poslujemo na globalnom tržištu gdje su promjene sve izraženije, progresivnije i turbulentnije, te složenije u strukturi problema, a hiperkonkurencija sve izraženija, fenomen dinamičke stabilnosti dobiva velik značaj. U tome smislu kompanije se moraju konstantno prestrojavati u hodu, a opet dovoljno stabilne kako ne bi nestale sa tržišta. Samo prilagodljiva i učeća poduzeća će danas opstati na tržištu, poduzeća koja nemaju klasične organizacijske strukture, negoli prividne, tzv. "virtualne". U radu se prikazuje suvremeni organizacijski dizajn, te mogući modeli prilagodbe novonastalim promjenama putem koncepta "Poduzeća koje uči" kroz razvojne faze životnog ciklusa poduzeća. Značaj je stavljen na formalno i informalno obrazovanje, kao i na važnost specifičnih i interdisciplinarnih znanja. Korištene su metode deskripcije, komparacije, kompilacije, indukcije i dedukcije. U zaključnom dijelu rada su prikazani suvremeni organizacijski trendovi u kontekstu upravljanja promjenama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija