Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1177513

Strahovi potrošača tijekom COVID-19 pandemije i njihov utjecaj na online i offline kupnju


Kosovac, Melanie
Strahovi potrošača tijekom COVID-19 pandemije i njihov utjecaj na online i offline kupnju, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1177513 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strahovi potrošača tijekom COVID-19 pandemije i njihov utjecaj na online i offline kupnju
(Consumer fears during the COVID-19 pandemic and their impact on online and offline shopping)

Autori
Kosovac, Melanie

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
30.09

Godina
2021

Stranica
55

Mentor
First Komen, Ivana

Ključne riječi
COVID-19 ; online kupnja ; offline kupnja ; strahovi tijekom pandemije ; strah od zaraze ; promijenjene navike potrošača
(COVID-19 ; online shopping ; offline shopping ; fears during a pandemic ; fear of infection ; changed consumer habits)

Sažetak
Pandemija COVID-a 19 naučila nas je kako je budućnost u digitalnoj tehnologiji. Virus je natjerao potrošače da promjene svoje tradicionalne navike kupovanja, te da se prilagode promjenama na tržištu i pređu na online kupnju. Postoji veliki strah od zaraze zbog kojeg ljudi pokušavaju manje izlaziti i sve što mogu napraviti iz svoga doma kako bi izbjegli mogućnost zaraze virusom. Ljudi strahuju za svoje poslove, prihode i za budućnost. Prisutan je i strah od otuđenja koji se javlja zbog svih vladinih mjera izolacija i otuđenosti od svojih najbližih. Ovaj strah uvelike utječe na zdravlje ljudi, te se oni osjećaju usamljeno i izolirano od obitelji i prijatelja. Upravo ovaj rad pokušao je kroz anketno istraživanje ispitati koliko su se navike potrošača u online i offline kupnji promijenile, koje vrste proizvoda sada više ili manje kupuju online i offline nego prije pandemije. Nakon provedenog upitnika i testiranja hipoteza ustanovilo se kako hranu, piće i higijenske proizvode potrošači i za vrijeme COVID- a 19 više kupuju u offline trgovinama, te da kada se priča o kupnji odjeće tu su potrošači ipak izabrali online kupnju. Razni strahovi su se javljali kod ljudi tijekom COVID-a, no ipak je prevladao onaj najveći, a to je strah od zaraze virusom. Na kraju došlo se do zaključka kako je smanjena online kupnja higijenskih proizvoda povezana sa strahom od otuđenja i to samo kod populacije od 20 do 40 godina

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-ZP UNIRI 1/19 - Primjena digitalnog marketinga i reakcije potrošača (First Komen, Ivana, NadSve ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Kosovac, Melanie
Strahovi potrošača tijekom COVID-19 pandemije i njihov utjecaj na online i offline kupnju, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Kosovac, M. (2021) 'Strahovi potrošača tijekom COVID-19 pandemije i njihov utjecaj na online i offline kupnju', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kosovac, Melanie}, year = {2021}, pages = {55}, keywords = {COVID-19, online kupnja, offline kupnja, strahovi tijekom pandemije, strah od zaraze, promijenjene navike potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Strahovi potro\v{s}a\v{c}a tijekom COVID-19 pandemije i njihov utjecaj na online i offline kupnju}, keyword = {COVID-19, online kupnja, offline kupnja, strahovi tijekom pandemije, strah od zaraze, promijenjene navike potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kosovac, Melanie}, year = {2021}, pages = {55}, keywords = {COVID-19, online shopping, offline shopping, fears during a pandemic, fear of infection, changed consumer habits}, title = {Consumer fears during the COVID-19 pandemic and their impact on online and offline shopping}, keyword = {COVID-19, online shopping, offline shopping, fears during a pandemic, fear of infection, changed consumer habits}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font