Pregled bibliografske jedinice broj: 1177513
Strahovi potrošača tijekom COVID-19 pandemije i njihov utjecaj na online i offline kupnju
Strahovi potrošača tijekom COVID-19 pandemije i njihov utjecaj na online i offline kupnju, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1177513 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strahovi potrošača tijekom COVID-19 pandemije i
njihov utjecaj na online i offline kupnju
(Consumer fears during the COVID-19 pandemic and
their impact on online and offline shopping)
Autori
Kosovac, Melanie
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
30.09
Godina
2021
Stranica
55
Mentor
First Komen, Ivana
Ključne riječi
COVID-19 ; online kupnja ; offline kupnja ; strahovi tijekom pandemije ; strah od zaraze ; promijenjene navike potrošača
(COVID-19 ; online shopping ; offline shopping ; fears during a pandemic ; fear of infection ; changed consumer habits)
Sažetak
Pandemija COVID-a 19 naučila nas je kako je budućnost u digitalnoj tehnologiji. Virus je natjerao potrošače da promjene svoje tradicionalne navike kupovanja, te da se prilagode promjenama na tržištu i pređu na online kupnju. Postoji veliki strah od zaraze zbog kojeg ljudi pokušavaju manje izlaziti i sve što mogu napraviti iz svoga doma kako bi izbjegli mogućnost zaraze virusom. Ljudi strahuju za svoje poslove, prihode i za budućnost. Prisutan je i strah od otuđenja koji se javlja zbog svih vladinih mjera izolacija i otuđenosti od svojih najbližih. Ovaj strah uvelike utječe na zdravlje ljudi, te se oni osjećaju usamljeno i izolirano od obitelji i prijatelja. Upravo ovaj rad pokušao je kroz anketno istraživanje ispitati koliko su se navike potrošača u online i offline kupnji promijenile, koje vrste proizvoda sada više ili manje kupuju online i offline nego prije pandemije. Nakon provedenog upitnika i testiranja hipoteza ustanovilo se kako hranu, piće i higijenske proizvode potrošači i za vrijeme COVID- a 19 više kupuju u offline trgovinama, te da kada se priča o kupnji odjeće tu su potrošači ipak izabrali online kupnju. Razni strahovi su se javljali kod ljudi tijekom COVID-a, no ipak je prevladao onaj najveći, a to je strah od zaraze virusom. Na kraju došlo se do zaključka kako je smanjena online kupnja higijenskih proizvoda povezana sa strahom od otuđenja i to samo kod populacije od 20 do 40 godina
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-ZP UNIRI 1/19 - Primjena digitalnog marketinga i reakcije potrošača (First Komen, Ivana, NadSve ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivana First Komen
(mentor)