Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1177508

Upotreba različitih oblika komunikacije u svrhu ostvarenja cilja crowdfunding projekta


Novak, Martin
Upotreba različitih oblika komunikacije u svrhu ostvarenja cilja crowdfunding projekta, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1177508 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upotreba različitih oblika komunikacije u svrhu ostvarenja cilja crowdfunding projekta
(Application of Various Forms of Communication for the Purpose of Achieving the Goal of a Crowdfunding Project)

Autori
Novak, Martin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
30.09

Godina
2021

Stranica
56

Mentor
First Komen, Ivana

Ključne riječi
integrirana marketinška komunikacija ; crowdfunding ; komunikacijski kanali
(integrated marketing communication ; crowdfunding ; communication channels)

Sažetak
Marketinške aktivnosti danas značajno se razlikuju u odnosu na marketinške aktivnosti u prošlosti, a za navedeno je zaslužna suvremena ekonomija koja ne poznaje granice te u kojoj se poslovanje odvija na globalnoj razini uz primjenu informacijske tehnologije. Razvojem informacijskih i komunikacijskih tehnologija, postepeno su razvijani i alternativni oblici financiranja novonastalih poduzetničkih ideja. Alternativni oblik financiranja je i crowdfunding, oblik financiranja u kojem se najčešće od velikog broja potencijalnih podupiratelja ideje traže financijska sredstva u obliku donacija kako bi ideja zaživjela. Sve većim razvojem novih komunikacijskih kanala te sve većom tendencijom novih komunikacijskih kanala za dominacijom nad tradicionalnim kanalima, mogućnosti izbora postale su značajno veće, no u isto je vrijeme odabir ispravne kombinacije istih postao značajno teži. Provedenim istraživanjem dokazano je kako na razinu ostvarenosti crowdfunding projekta utječe prisutnost video prezentacije, financijska podrška obitelji u obliku donacija prije pokretanja projekta, odabir relevantnih tema ažuriranja te učestalost upotrebe digitalnih i plaćenih digitalnih komunikacijskih kanala te učestalost upotrebe društvenih mreža

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-ZP UNIRI 1/19 - Primjena digitalnog marketinga i reakcije potrošača (First Komen, Ivana, NadSve ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)

Avatar Url Martina Novak (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

dabar.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Novak, Martin
Upotreba različitih oblika komunikacije u svrhu ostvarenja cilja crowdfunding projekta, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Novak, M. (2021) 'Upotreba različitih oblika komunikacije u svrhu ostvarenja cilja crowdfunding projekta', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Novak, Martin}, year = {2021}, pages = {56}, keywords = {integrirana marketin\v{s}ka komunikacija, crowdfunding, komunikacijski kanali}, title = {Upotreba razli\v{c}itih oblika komunikacije u svrhu ostvarenja cilja crowdfunding projekta}, keyword = {integrirana marketin\v{s}ka komunikacija, crowdfunding, komunikacijski kanali}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Novak, Martin}, year = {2021}, pages = {56}, keywords = {integrated marketing communication, crowdfunding, communication channels}, title = {Application of Various Forms of Communication for the Purpose of Achieving the Goal of a Crowdfunding Project}, keyword = {integrated marketing communication, crowdfunding, communication channels}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font