Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1177502

Profil potrošača organskih proizvoda


Jekić, Matea Mirjam
Profil potrošača organskih proizvoda, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1177502 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Profil potrošača organskih proizvoda
(Organic food consumers profile)

Autori
Jekić, Matea Mirjam

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
16.09

Godina
2021

Stranica
37

Mentor
First Komen, Ivana

Neposredni voditelj
Grgurić Čop, Nina

Ključne riječi
organski proizvodi ; potrošači organskih proizvoda ; prehrambena industrija ; društvena odgovornost ; etika u poslovanju ; transparentnost
(organic products ; consumers of organic products ; food industry ; social responsibility ; business ethics ; transparency)

Sažetak
Proteklih nekoliko godina možemo uočiti promjene na prehrambenom tržištu koje se javljaju kao odgovor na promjene u stavovima, preferencijama i željama potrošača. Potrošači postaju educiraniji o posljedicama konzumacije hrane na vlastito zdravlje te njene proizvodnje na okoliš. Promjene uzrokovane promjenom preferencija potrošača su vidljive sve većom pojavom organskih, bio i zdravih alternativa. Potrošači postavljaju strože zahtjeve pred proizvođače - kvalitetnije sastojke, društveno odgovoran način proizvodnje, transparentnost itd. Marketing se, između ostaloga, prilagođava potrebama potrošača te se u svrhu što uspješnijeg shvaćanja potrošača ovaj rad bavi ispitivanjem njihovih stavova i preferencija. U svrhu boljeg razumijevanja stavova potrošača istraženi su dosadašnji radovi na temu povjerenja potrošača prema prehrambenoj industriji, preferencijama potrošača organskih proizvoda, njihovih motiva kupnje istih te marketingu organskih proizvoda. Na temelju dosadašnjih istraživanja postavljene su hipoteze koje se odnose na stavove i čimbenike potrošača koji utječu na percepciju o proizvođaču i proizvodu. Kako bi ispitali stavove potrošača, provedeno je ispitivanje na 61 ispitaniku anketnim upitnikom koji je distribuiran putem društvenih mreža. Rezultati istraživanja upućuju da su stavovi zabrinutosti za zdravlje i društvenu odgovornost znatno povezani s kupnjom organskih proizvoda. Veća zabrinutost za okoliš i zdravlje i društvenu odgovornost utvrđena je kod potrošača organske hrane. Istraživanje je također pokazalo kako potrošači organskih proizvoda cijene transparentnost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-uniri-drustv-18-163 - Važnost kreiranja marke proizvoda baziranih na prirodnim i tradicionalnim resursima (First Komen, Ivana, NadSve ) ( CroRIS)

Profili:

Avatar Url Nina Grgurić Čop (mentor)

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jekić, Matea Mirjam
Profil potrošača organskih proizvoda, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Jekić, M. (2021) 'Profil potrošača organskih proizvoda', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jeki\'{c}, Matea Mirjam}, year = {2021}, pages = {37}, keywords = {organski proizvodi, potro\v{s}a\v{c}i organskih proizvoda, prehrambena industrija, dru\v{s}tvena odgovornost, etika u poslovanju, transparentnost}, title = {Profil potro\v{s}a\v{c}a organskih proizvoda}, keyword = {organski proizvodi, potro\v{s}a\v{c}i organskih proizvoda, prehrambena industrija, dru\v{s}tvena odgovornost, etika u poslovanju, transparentnost}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jeki\'{c}, Matea Mirjam}, year = {2021}, pages = {37}, keywords = {organic products, consumers of organic products, food industry, social responsibility, business ethics, transparency}, title = {Organic food consumers profile}, keyword = {organic products, consumers of organic products, food industry, social responsibility, business ethics, transparency}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font