Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1177499

Dvosmislenost i konflikt uloge influencera


Živković, Biljana
Dvosmislenost i konflikt uloge influencera, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1177499 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dvosmislenost i konflikt uloge influencera
(The Ambiguity and Conflict of the Influencer Role)

Autori
Živković, Biljana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
16.09

Godina
2021

Stranica
31

Mentor
First Komen, Ivana

Neposredni voditelj
Grgurić Čop, Nina

Ključne riječi
influencer ; influencer marketing ; dvosmislenost uloge ; konflikt uloga ; vjerodostojnost ; iskrenost
(influencer ; influencer marketing ; role ambiguity ; role conflict ; credibility ; honesty)

Sažetak
Ubrzan rast interneta i društvenih mreža doveo je do pojave novih zanimanja, od kojih je najpopularnije svakako ono influencera. Svi influenceri imaju jednak cilj, a to je približiti određeni proizvod neke marke pratiteljima pri čemu su i prodavači i korisnici tih istih proizvoda koje oglašavaju, što govori o dvosmislenosti njihove uloge. Influenceri nastoje zadovoljiti i želje marke i želje pratitelja. U trenutku kada interes i očekivanja pratitelja i marke nisu ista nastaje konflikt njihove uloge što za influencere, ali i samu marku, nikako nije dobro jer su time obje strane na šteti. Marka gubi prihod zbog manje prodaje, a influencer gubi svoje pratitelje i vjerodostojnost. U radu je provedeno istraživanje metodom intervjua kako bi se ispitalo nastoje li influenceri kombinirati zadovoljstvo marke i zadovoljstvo pratitelja (zadovoljiti i jednu i drugu stranu). Zatim, utvrđeno je kako influenceri prikazuju samo točne i istinite informacije, kako se ni na koji način pratitelji ne bi obmanjivali. Isto tako, vidljivo je kako se promoviranje pojedinog proizvoda temelji na iskustvu te zalaganju samog influencera, stoga je važno da je influencer uistinu zadovoljan proizvodom koji promovira i o kojem govori.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-ZP UNIRI 1/19 - Primjena digitalnog marketinga i reakcije potrošača (First Komen, Ivana, NadSve ) ( CroRIS)

Profili:

Avatar Url Nina Grgurić Čop (mentor)

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Živković, Biljana
Dvosmislenost i konflikt uloge influencera, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Živković, B. (2021) 'Dvosmislenost i konflikt uloge influencera', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}ivkovi\'{c}, Biljana}, year = {2021}, pages = {31}, keywords = {influencer, influencer marketing, dvosmislenost uloge, konflikt uloga, vjerodostojnost, iskrenost}, title = {Dvosmislenost i konflikt uloge influencera}, keyword = {influencer, influencer marketing, dvosmislenost uloge, konflikt uloga, vjerodostojnost, iskrenost}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}ivkovi\'{c}, Biljana}, year = {2021}, pages = {31}, keywords = {influencer, influencer marketing, role ambiguity, role conflict, credibility, honesty}, title = {The Ambiguity and Conflict of the Influencer Role}, keyword = {influencer, influencer marketing, role ambiguity, role conflict, credibility, honesty}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font