Pregled bibliografske jedinice broj: 1177499
Dvosmislenost i konflikt uloge influencera
Dvosmislenost i konflikt uloge influencera, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1177499 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dvosmislenost i konflikt uloge influencera
(The Ambiguity and Conflict of the Influencer Role)
Autori
Živković, Biljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
16.09
Godina
2021
Stranica
31
Mentor
First Komen, Ivana
Neposredni voditelj
Grgurić Čop, Nina
Ključne riječi
influencer ; influencer marketing ; dvosmislenost uloge ; konflikt uloga ; vjerodostojnost ; iskrenost
(influencer ; influencer marketing ; role ambiguity ; role conflict ; credibility ; honesty)
Sažetak
Ubrzan rast interneta i društvenih mreža doveo je do pojave novih zanimanja, od kojih je najpopularnije svakako ono influencera. Svi influenceri imaju jednak cilj, a to je približiti određeni proizvod neke marke pratiteljima pri čemu su i prodavači i korisnici tih istih proizvoda koje oglašavaju, što govori o dvosmislenosti njihove uloge. Influenceri nastoje zadovoljiti i želje marke i želje pratitelja. U trenutku kada interes i očekivanja pratitelja i marke nisu ista nastaje konflikt njihove uloge što za influencere, ali i samu marku, nikako nije dobro jer su time obje strane na šteti. Marka gubi prihod zbog manje prodaje, a influencer gubi svoje pratitelje i vjerodostojnost. U radu je provedeno istraživanje metodom intervjua kako bi se ispitalo nastoje li influenceri kombinirati zadovoljstvo marke i zadovoljstvo pratitelja (zadovoljiti i jednu i drugu stranu). Zatim, utvrđeno je kako influenceri prikazuju samo točne i istinite informacije, kako se ni na koji način pratitelji ne bi obmanjivali. Isto tako, vidljivo je kako se promoviranje pojedinog proizvoda temelji na iskustvu te zalaganju samog influencera, stoga je važno da je influencer uistinu zadovoljan proizvodom koji promovira i o kojem govori.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-ZP UNIRI 1/19 - Primjena digitalnog marketinga i reakcije potrošača (First Komen, Ivana, NadSve ) ( CroRIS)