Pregled bibliografske jedinice broj: 1177486
Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja
Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1177486 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja
putem Instagram nagradnih natječaja
(The Effect of Collaborating with Influencers in
Instagram Giveaway Advertising)
Autori
Bašić, Ivona
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
30.08
Godina
2021
Stranica
34
Mentor
First Komen, Ivana
Neposredni voditelj
Grgurić Čop, Nina
Ključne riječi
instagram marketing ; influencer marketing ; instagram nagradni natječaji
(instagram marketing ; influencer marketing ; instagram giveaway)
Sažetak
Sve veća popularnost društvenih mreža iznjedrila je novi fenomen u marketingu, influencere. Cilj ovog rada bio je istražiti kakav učinak ima suradnja s influencerom prilikom provođenja nagradnog natječaja na Instagramu, odnosno, jesu li i koliko uspješnija poduzeća koja su na sudjelovanje u natječaj pozvala pratitelje pomoću influencera kao kanala komunikacije. Uvidom u prethodna istraživanja definirane su tri hipoteze, od kojih je samo jedna prihvaćena, dok je druga samo djelomično prihvaćena. Rezultati pokazuju da će organizacija nagradnih natječaja privući veći broj novih pratitelja, ali da će u tome biti uspješniji računi koji su ga organizirali samostalno. Također, prethodna istraživanja govore da će nagradni natječaji, pored povećanja broja pratitelja, smanjiti angažman jer neće svi biti zainteresirani za marku i proizvode računa, te se neće upuštati u interakciju s njim. Mjerenjem stope angažmana uočeno je da nema znatnih promjena, što može značiti da su poduzeća odabrala influencere koji oko sebe okupljaju zajednicu koja se prema interesima uklapa u ciljnu skupinu marke. Uočena je i negativna povezanost između kretanja broja pratitelja te broja objava i pratitelja računa koji je organizirao natječaj. Odnosno, računi koji su na početku natječaja imali manje objava i manje pratitelja, na kraju natječaja zabilježili su veći porast broja pratitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-ZP UNIRI 1/19 - Primjena digitalnog marketinga i reakcije potrošača (First Komen, Ivana, NadSve ) ( CroRIS)