Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1177486

Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja


Bašić, Ivona
Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1177486 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja
(The Effect of Collaborating with Influencers in Instagram Giveaway Advertising)

Autori
Bašić, Ivona

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
30.08

Godina
2021

Stranica
34

Mentor
First Komen, Ivana

Neposredni voditelj
Grgurić Čop, Nina

Ključne riječi
instagram marketing ; influencer marketing ; instagram nagradni natječaji
(instagram marketing ; influencer marketing ; instagram giveaway)

Sažetak
Sve veća popularnost društvenih mreža iznjedrila je novi fenomen u marketingu, influencere. Cilj ovog rada bio je istražiti kakav učinak ima suradnja s influencerom prilikom provođenja nagradnog natječaja na Instagramu, odnosno, jesu li i koliko uspješnija poduzeća koja su na sudjelovanje u natječaj pozvala pratitelje pomoću influencera kao kanala komunikacije. Uvidom u prethodna istraživanja definirane su tri hipoteze, od kojih je samo jedna prihvaćena, dok je druga samo djelomično prihvaćena. Rezultati pokazuju da će organizacija nagradnih natječaja privući veći broj novih pratitelja, ali da će u tome biti uspješniji računi koji su ga organizirali samostalno. Također, prethodna istraživanja govore da će nagradni natječaji, pored povećanja broja pratitelja, smanjiti angažman jer neće svi biti zainteresirani za marku i proizvode računa, te se neće upuštati u interakciju s njim. Mjerenjem stope angažmana uočeno je da nema znatnih promjena, što može značiti da su poduzeća odabrala influencere koji oko sebe okupljaju zajednicu koja se prema interesima uklapa u ciljnu skupinu marke. Uočena je i negativna povezanost između kretanja broja pratitelja te broja objava i pratitelja računa koji je organizirao natječaj. Odnosno, računi koji su na početku natječaja imali manje objava i manje pratitelja, na kraju natječaja zabilježili su veći porast broja pratitelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-ZP UNIRI 1/19 - Primjena digitalnog marketinga i reakcije potrošača (First Komen, Ivana, NadSve ) ( CroRIS)

Profili:

Avatar Url Nina Grgurić Čop (mentor)

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bašić, Ivona
Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Bašić, I. (2021) 'Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Ivona}, year = {2021}, pages = {34}, keywords = {instagram marketing, influencer marketing, instagram nagradni natje\v{c}aji}, title = {U\v{c}inak suradnje s influencerima prilikom ogla\v{s}avanja putem Instagram nagradnih natje\v{c}aja}, keyword = {instagram marketing, influencer marketing, instagram nagradni natje\v{c}aji}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Ivona}, year = {2021}, pages = {34}, keywords = {instagram marketing, influencer marketing, instagram giveaway}, title = {The Effect of Collaborating with Influencers in Instagram Giveaway Advertising}, keyword = {instagram marketing, influencer marketing, instagram giveaway}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font