Pregled bibliografske jedinice broj: 1177475
Analiza procesa repozicioniranja igre na sreću Loto 6
Analiza procesa repozicioniranja igre na sreću Loto 6, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1177475 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza procesa repozicioniranja igre na sreću Loto
6
(Analysis of the Loto 6 game repositioning process)
Autori
Ocvirk, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
18.09
Godina
2021
Stranica
32
Mentor
First Komen, Ivana
Neposredni voditelj
Grgurić Čop, Nina
Ključne riječi
repozicioniranje ; Loto 6 ; marketing mix
(repositioning ; Lotto 6 ; marketing mix)
Sažetak
Hrvatska Lutrija d.o.o. je državni priređivač igara na sreću koji ima specijalno pravo za priređivanje lutrijskih igara. Tema ovog rada je analiza procesa repozicioniranja lutrijske igre Loto 6. Odluka o repozicioniranju igre Loto 6 temelji se na dugogodišnjem kontinuiranom padu uplate i smanjenju udjela na tržištu. U radu su opisani i analizirani koraci koje je poduzela Hrvatska Lutrija za potrebe repozicioniranja, korištenjem primarnih i sekundarnih izvora podataka koji su prikupljeni putem kvalitativnih i kvantitativnih istraživanja tržišta- anketnim upitnikom i istraživanjem putem fokus grupa, ali i analizom financijskih pokazatelja i izvještaja. Hrvatska Lutrija postavila je određene ciljeva za repozicioniranje - promjenu pozicije igre Loto 6 u odnosu na Loto 7, Keno i Brzih 35 zadržavanjem postojećih i privlačenjem novih igrača te povećanjem broja odigranih kombinacija i ukupne uplate u igru. Ciljeve repozicioniranja nastojalo se ostvariti kroz promjene u marketing miksu bez prevelikih izmjena same strukture i brend identiteta. Traženje novog imidža i pozicije te uspješnost promijenjenih elementa proizvoda testirala se na igračima lutrijskih igara, klađenja i casino igara putem fokus grupa. Iz provedene analize zaključuje se da je bez promjena brend identiteta odnosno samo uz promjene u elementima marketinga miksa teško za očekivati bitnije promjene u imidžu i poziciji igre. Izmjenama u proizvodu i cijeni može se postići veće prepoznavanje igre ako se igračima dovoljno dobro istakne dodana vrijednost, uz odgovarajuće promotivne i komunikacijske aktivnosti koje će tek biti implementirane u marketing mix.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka