Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1177475

Analiza procesa repozicioniranja igre na sreću Loto 6


Ocvirk, Ana
Analiza procesa repozicioniranja igre na sreću Loto 6, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1177475 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza procesa repozicioniranja igre na sreću Loto 6
(Analysis of the Loto 6 game repositioning process)

Autori
Ocvirk, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
18.09

Godina
2021

Stranica
32

Mentor
First Komen, Ivana

Neposredni voditelj
Grgurić Čop, Nina

Ključne riječi
repozicioniranje ; Loto 6 ; marketing mix
(repositioning ; Lotto 6 ; marketing mix)

Sažetak
Hrvatska Lutrija d.o.o. je državni priređivač igara na sreću koji ima specijalno pravo za priređivanje lutrijskih igara. Tema ovog rada je analiza procesa repozicioniranja lutrijske igre Loto 6. Odluka o repozicioniranju igre Loto 6 temelji se na dugogodišnjem kontinuiranom padu uplate i smanjenju udjela na tržištu. U radu su opisani i analizirani koraci koje je poduzela Hrvatska Lutrija za potrebe repozicioniranja, korištenjem primarnih i sekundarnih izvora podataka koji su prikupljeni putem kvalitativnih i kvantitativnih istraživanja tržišta- anketnim upitnikom i istraživanjem putem fokus grupa, ali i analizom financijskih pokazatelja i izvještaja. Hrvatska Lutrija postavila je određene ciljeva za repozicioniranje - promjenu pozicije igre Loto 6 u odnosu na Loto 7, Keno i Brzih 35 zadržavanjem postojećih i privlačenjem novih igrača te povećanjem broja odigranih kombinacija i ukupne uplate u igru. Ciljeve repozicioniranja nastojalo se ostvariti kroz promjene u marketing miksu bez prevelikih izmjena same strukture i brend identiteta. Traženje novog imidža i pozicije te uspješnost promijenjenih elementa proizvoda testirala se na igračima lutrijskih igara, klađenja i casino igara putem fokus grupa. Iz provedene analize zaključuje se da je bez promjena brend identiteta odnosno samo uz promjene u elementima marketinga miksa teško za očekivati bitnije promjene u imidžu i poziciji igre. Izmjenama u proizvodu i cijeni može se postići veće prepoznavanje igre ako se igračima dovoljno dobro istakne dodana vrijednost, uz odgovarajuće promotivne i komunikacijske aktivnosti koje će tek biti implementirane u marketing mix.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Nina Grgurić Čop (mentor)

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repository.efri.uniri.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Ocvirk, Ana
Analiza procesa repozicioniranja igre na sreću Loto 6, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Ocvirk, A. (2021) 'Analiza procesa repozicioniranja igre na sreću Loto 6', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ocvirk, Ana}, year = {2021}, pages = {32}, keywords = {repozicioniranje, Loto 6, marketing mix}, title = {Analiza procesa repozicioniranja igre na sre\'{c}u Loto 6}, keyword = {repozicioniranje, Loto 6, marketing mix}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ocvirk, Ana}, year = {2021}, pages = {32}, keywords = {repositioning, Lotto 6, marketing mix}, title = {Analysis of the Loto 6 game repositioning process}, keyword = {repositioning, Lotto 6, marketing mix}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font