Pregled bibliografske jedinice broj: 1177409
Zastupljenost nastavnih zadaća i ishoda učenja u pripremanju nastavnoga sata hrvatskoga jezika
Zastupljenost nastavnih zadaća i ishoda učenja u pripremanju nastavnoga sata hrvatskoga jezika // XIV. MEĐUNARODNI KROATISTIČKI ZNANSTVENI SKUP / Blažetin, Stjepan (ur.).
Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj, 2019. str. 661-689 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1177409 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zastupljenost nastavnih zadaća i ishoda učenja
u pripremanju nastavnoga sata hrvatskoga jezika
(Presence of the Teaching Aims and Learning
Outcomes
in the Croatian Language Lesson Plans)
Autori
Bjedov, Vesna ; Mikić Čolić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
XIV. MEĐUNARODNI KROATISTIČKI ZNANSTVENI SKUP
/ Blažetin, Stjepan - Pečuh : Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj, 2019, 661-689
ISBN
978-963-89731-5-3
Skup
14. Međunarodni kroatistički znanstveni skup = 14. nemzetközi kroatisztikai tudományos konferencia
Mjesto i datum
Pečuh, Mađarska, 19.10.2018. - 20.10.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nastavne zadaće, ishodi učenja, nastavni sat hrvatskoga jezika
(Croatian language teaching, written lesson plans, teaching tasks, learning outcomes)
Sažetak
Neizostavan dio pripremanja nastavnoga sata hrvatskoga jezika, koji ujedno čini i prvi korak u tom procesu, jest planiranje i osmišljavanje nastavnih zadaća: naobrazbenih, jezičnokomunikacijskih, psihofunkcijskih i jezičnoodgovojnih. Riječ je o temeljima u oblikovanju nastavnoga sata hrvatskoga jezika koji se pismeno definiraju u nastavnikovim pripravama. Međutim, ciljevi se poučavanja u novije vrijeme sve više iskazuju ishodima učenja kojima se izražava što bi učenik trebao znati, odnosno razumjeti i / ili biti u stanju pokazati nakon završetka procesa učenja. Stečene se osposobljenosti klasificiraju prema područjima ličnosti, stoga se govori o kognitivnim ishodima (znanje, sposobnosti), psihomotoričkim (motoričke vještine) i afektivnim ishodima (vrijednosti, stavovi i procjenjivanje). U ovome se radu analizira zastupljenost nastavnih zadaća, odnosno ishoda učenja na prikupljenoj građi koju čine nastavnikove napisane priprave. Rezultati su pokazali da su u polovici analiziranoga istraživačkog korpusa zastupljene nastavne zadaće, a u polovici ishodi učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek