Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1177409

Zastupljenost nastavnih zadaća i ishoda učenja u pripremanju nastavnoga sata hrvatskoga jezika


Bjedov, Vesna; Mikić Čolić, Ana
Zastupljenost nastavnih zadaća i ishoda učenja u pripremanju nastavnoga sata hrvatskoga jezika // XIV. MEĐUNARODNI KROATISTIČKI ZNANSTVENI SKUP / Blažetin, Stjepan (ur.).
Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj, 2019. str. 661-689 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1177409 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zastupljenost nastavnih zadaća i ishoda učenja u pripremanju nastavnoga sata hrvatskoga jezika
(Presence of the Teaching Aims and Learning Outcomes in the Croatian Language Lesson Plans)

Autori
Bjedov, Vesna ; Mikić Čolić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
XIV. MEĐUNARODNI KROATISTIČKI ZNANSTVENI SKUP / Blažetin, Stjepan - Pečuh : Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj, 2019, 661-689

ISBN
978-963-89731-5-3

Skup
14. Međunarodni kroatistički znanstveni skup = 14. nemzetközi kroatisztikai tudományos konferencia

Mjesto i datum
Pečuh, Mađarska, 19.10.2018. - 20.10.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
nastavne zadaće, ishodi učenja, nastavni sat hrvatskoga jezika
(Croatian language teaching, written lesson plans, teaching tasks, learning outcomes)

Sažetak
Neizostavan dio pripremanja nastavnoga sata hrvatskoga jezika, koji ujedno čini i prvi korak u tom procesu, jest planiranje i osmišljavanje nastavnih zadaća: naobrazbenih, jezičnokomunikacijskih, psihofunkcijskih i jezičnoodgovojnih. Riječ je o temeljima u oblikovanju nastavnoga sata hrvatskoga jezika koji se pismeno definiraju u nastavnikovim pripravama. Međutim, ciljevi se poučavanja u novije vrijeme sve više iskazuju ishodima učenja kojima se izražava što bi učenik trebao znati, odnosno razumjeti i / ili biti u stanju pokazati nakon završetka procesa učenja. Stečene se osposobljenosti klasificiraju prema područjima ličnosti, stoga se govori o kognitivnim ishodima (znanje, sposobnosti), psihomotoričkim (motoričke vještine) i afektivnim ishodima (vrijednosti, stavovi i procjenjivanje). U ovome se radu analizira zastupljenost nastavnih zadaća, odnosno ishoda učenja na prikupljenoj građi koju čine nastavnikove napisane priprave. Rezultati su pokazali da su u polovici analiziranoga istraživačkog korpusa zastupljene nastavne zadaće, a u polovici ishodi učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Ana Mikić Čolić (autor)

Avatar Url Vesna Bjedov (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bjedov, Vesna; Mikić Čolić, Ana
Zastupljenost nastavnih zadaća i ishoda učenja u pripremanju nastavnoga sata hrvatskoga jezika // XIV. MEĐUNARODNI KROATISTIČKI ZNANSTVENI SKUP / Blažetin, Stjepan (ur.).
Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj, 2019. str. 661-689 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bjedov, V. & Mikić Čolić, A. (2019) Zastupljenost nastavnih zadaća i ishoda učenja u pripremanju nastavnoga sata hrvatskoga jezika. U: Blažetin, S. (ur.)XIV. MEĐUNARODNI KROATISTIČKI ZNANSTVENI SKUP.
@article{article, author = {Bjedov, Vesna and Miki\'{c} \v{C}oli\'{c}, Ana}, editor = {Bla\v{z}etin, S.}, year = {2019}, pages = {661-689}, keywords = {nastavne zada\'{c}e, ishodi u\v{c}enja, nastavni sat hrvatskoga jezika}, isbn = {978-963-89731-5-3}, title = {Zastupljenost nastavnih zada\'{c}a i ishoda u\v{c}enja u pripremanju nastavnoga sata hrvatskoga jezika}, keyword = {nastavne zada\'{c}e, ishodi u\v{c}enja, nastavni sat hrvatskoga jezika}, publisher = {Znanstveni zavod Hrvata u Ma\djarskoj}, publisherplace = {Pe\v{c}uh, Ma\djarska} }
@article{article, author = {Bjedov, Vesna and Miki\'{c} \v{C}oli\'{c}, Ana}, editor = {Bla\v{z}etin, S.}, year = {2019}, pages = {661-689}, keywords = {Croatian language teaching, written lesson plans, teaching tasks, learning outcomes}, isbn = {978-963-89731-5-3}, title = {Presence of the Teaching Aims and Learning Outcomes in the Croatian Language Lesson Plans}, keyword = {Croatian language teaching, written lesson plans, teaching tasks, learning outcomes}, publisher = {Znanstveni zavod Hrvata u Ma\djarskoj}, publisherplace = {Pe\v{c}uh, Ma\djarska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font