Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1177392

Učitelj sam i osjećam: uloga emocija učitelja u suvremenom obrazovanju


Burić, Irena
Učitelj sam i osjećam: uloga emocija učitelja u suvremenom obrazovanju // XXI. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka
Zadar, Hrvatska, 2018. str. 7-7 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1177392 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učitelj sam i osjećam: uloga emocija učitelja u suvremenom obrazovanju
(I'm a teacher and I feel: The role of teacher emotion in contemporary education)

Autori
Burić, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
XXI. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka / - , 2018, 7-7

Skup
21. Dani psihologije u Zadru

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 24.05.2018. - 26.05.2018

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učitelji, emocije, emocionalna regulacija

Sažetak
Iako su emocije prepoznate kao sržni i neizbježni dio poučavanja i profesionalnog života učitelja, sustavna istraživanja emocionalnih procesa kod učitelja sve do nedavno su bila relativno zanemarena u suvremenoj psihologiji obrazovanja. Novija istraživanja u području pokazuju da su emocije koje učitelji doživljavaju u vezi svoga posla, te strategije koje koriste kako bi ih regulirali, važne u određenju njihove subjektivne dobrobiti, radne motivacije, odnosa s učenicima i same kvalitete poučavanja. Štoviše, emocije i emocionalna regulacija učitelja utječu i na same učenike, odnosno na njihovo učenje, motivaciju i postignuće. Budući da je dosadašnje znanje o emocionalnim iskustvima učitelja te njihovim antecedentima i učincima na niz važnih ishoda još uvijek relativno skromno i fragmentirano, u ovom predavanju bit će iznesene najnovije znanstvene spoznaje o: 1) izvorima i pojavnosti emocija učitelja, 2) njihovim individualnim i kontekstualnim odrednicama, 3) strategijama reguliranja, 4) učincima emocija i emocionalne regulacije na učitelje i njihovu radnu motivaciju, stavove i profesionalnu dobrobit ; i 5) učincima emocija i emocionalne regulacije na kvalitetu poučavanja i ishode kod učenika. Na kraju predavanja, bit će ponuđene smjernice za buduća istraživanja u području kao i praktične implikacije za unaprjeđenje profesionalne dobrobiti učitelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
UIP-2013-11-5065 - Nastavničke emocije i strategije emocionalne regulacije: osobni i kontekstualni antecedenti i efekti na motivaciju, dobrobit i odnose sa studentima (TEERS-ZD5) (Burić, Irena, HRZZ - 2013-11) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Irena Burić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Burić, Irena
Učitelj sam i osjećam: uloga emocija učitelja u suvremenom obrazovanju // XXI. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka
Zadar, Hrvatska, 2018. str. 7-7 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Burić, I. (2018) Učitelj sam i osjećam: uloga emocija učitelja u suvremenom obrazovanju. U: XXI. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Buri\'{c}, Irena}, year = {2018}, pages = {7-7}, keywords = {u\v{c}itelji, emocije, emocionalna regulacija}, title = {U\v{c}itelj sam i osje\'{c}am: uloga emocija u\v{c}itelja u suvremenom obrazovanju}, keyword = {u\v{c}itelji, emocije, emocionalna regulacija}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Buri\'{c}, Irena}, year = {2018}, pages = {7-7}, keywords = {u\v{c}itelji, emocije, emocionalna regulacija}, title = {I'm a teacher and I feel: The role of teacher emotion in contemporary education}, keyword = {u\v{c}itelji, emocije, emocionalna regulacija}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font