Pregled bibliografske jedinice broj: 1177392
Učitelj sam i osjećam: uloga emocija učitelja u suvremenom obrazovanju
Učitelj sam i osjećam: uloga emocija učitelja u suvremenom obrazovanju // XXI. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka
Zadar, Hrvatska, 2018. str. 7-7 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1177392 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učitelj sam i osjećam: uloga emocija učitelja u suvremenom obrazovanju
(I'm a teacher and I feel: The role of teacher emotion in contemporary education)
Autori
Burić, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
XXI. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka
/ - , 2018, 7-7
Skup
21. Dani psihologije u Zadru
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 24.05.2018. - 26.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učitelji, emocije, emocionalna regulacija
Sažetak
Iako su emocije prepoznate kao sržni i neizbježni dio poučavanja i profesionalnog života učitelja, sustavna istraživanja emocionalnih procesa kod učitelja sve do nedavno su bila relativno zanemarena u suvremenoj psihologiji obrazovanja. Novija istraživanja u području pokazuju da su emocije koje učitelji doživljavaju u vezi svoga posla, te strategije koje koriste kako bi ih regulirali, važne u određenju njihove subjektivne dobrobiti, radne motivacije, odnosa s učenicima i same kvalitete poučavanja. Štoviše, emocije i emocionalna regulacija učitelja utječu i na same učenike, odnosno na njihovo učenje, motivaciju i postignuće. Budući da je dosadašnje znanje o emocionalnim iskustvima učitelja te njihovim antecedentima i učincima na niz važnih ishoda još uvijek relativno skromno i fragmentirano, u ovom predavanju bit će iznesene najnovije znanstvene spoznaje o: 1) izvorima i pojavnosti emocija učitelja, 2) njihovim individualnim i kontekstualnim odrednicama, 3) strategijama reguliranja, 4) učincima emocija i emocionalne regulacije na učitelje i njihovu radnu motivaciju, stavove i profesionalnu dobrobit ; i 5) učincima emocija i emocionalne regulacije na kvalitetu poučavanja i ishode kod učenika. Na kraju predavanja, bit će ponuđene smjernice za buduća istraživanja u području kao i praktične implikacije za unaprjeđenje profesionalne dobrobiti učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
UIP-2013-11-5065 - Nastavničke emocije i strategije emocionalne regulacije: osobni i kontekstualni antecedenti i efekti na motivaciju, dobrobit i odnose sa studentima (TEERS-ZD5) (Burić, Irena, HRZZ - 2013-11) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Irena Burić
(autor)