Pregled bibliografske jedinice broj: 1177372
Uloga emocionalnih procesa u objašnjenju radne uspješnosti nastavnika
Uloga emocionalnih procesa u objašnjenju radne uspješnosti nastavnika // 28. GODIŠNJA KONFERENCIJA HRVATSKIH PSIHOLOGA: Izazovi suvremenog života – kako psiholozi mogu pomoći?
Hrvatska, 2021. str. 10-10 (plenarno, recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1177372 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga emocionalnih procesa u objašnjenju radne uspješnosti nastavnika
(The role of emotional processes in explaining teacher job performance)
Autori
Burić, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
28. GODIŠNJA KONFERENCIJA HRVATSKIH PSIHOLOGA: Izazovi suvremenog života – kako psiholozi mogu pomoći?
/ - , 2021, 10-10
Skup
28. godišnja konferencija hrvatskih psihologa Izazovi suvremenog života - kako psiholozi mogu pomoći?
Mjesto i datum
Hrvatska, 10.11.2021. - 13.11.2021
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
nastavnici, emocije, emocionalna regulacija, radna uspješnost
(teachers, emotions, emotion regulation, job performance)
Sažetak
Iako su emocije prepoznate kao sastavni i neizbježni dio profesionalnog života učitelja i nastavnika, sustavna istraživanja koja proučavaju ulogu emocija i emocionalne regulacije u objašnjenju njihove radne uspješnosti još su uvijek u začecima. Ipak, postojeća, novija istraživanja sugeriraju da emocije koje učitelji i nastavnici doživljavaju na svom poslu, kao i strategije koje koriste kako bi ih regulirali, imaju značajne implikacije za njihovu motivaciju, profesionalnu dobrobit, kvalitetu poučavanja te brojne kognitivne, motivacijske i afektivne ishode kod njihovih učenika. U ovom predavanju bit će prikazane najnovije znanstvene spoznaje o važnosti proučavanja emocionalnih procesa kod učitelja i nastavnika, o njihovoj raznolikosti i pojavnosti s obzirom na individualne antecedente i kontekstualne izvore, ali i ulozi koju imaju u oblikovanju profesionalnog djelovanja suvremenih učitelja i nastavnika. Također, rezultati recentnih znanstvenih istraživanja u ovom području bit će razmotreni sa stanovišta praktične primjene u obrazovanju i profesionalnom usavršavanju učitelja i nastavnika s krajnjim ciljem unaprjeđenja kvalitete poučavanja i ostvarivanja što povoljnijih obrazovnih ishoda kod učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija