Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1177372

Uloga emocionalnih procesa u objašnjenju radne uspješnosti nastavnika


Burić, Irena
Uloga emocionalnih procesa u objašnjenju radne uspješnosti nastavnika // 28. GODIŠNJA KONFERENCIJA HRVATSKIH PSIHOLOGA: Izazovi suvremenog života – kako psiholozi mogu pomoći?
Hrvatska, 2021. str. 10-10 (plenarno, recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1177372 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga emocionalnih procesa u objašnjenju radne uspješnosti nastavnika
(The role of emotional processes in explaining teacher job performance)

Autori
Burić, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
28. GODIŠNJA KONFERENCIJA HRVATSKIH PSIHOLOGA: Izazovi suvremenog života – kako psiholozi mogu pomoći? / - , 2021, 10-10

Skup
28. godišnja konferencija hrvatskih psihologa Izazovi suvremenog života - kako psiholozi mogu pomoći?

Mjesto i datum
Hrvatska, 10.11.2021. - 13.11.2021

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
nastavnici, emocije, emocionalna regulacija, radna uspješnost
(teachers, emotions, emotion regulation, job performance)

Sažetak
Iako su emocije prepoznate kao sastavni i neizbježni dio profesionalnog života učitelja i nastavnika, sustavna istraživanja koja proučavaju ulogu emocija i emocionalne regulacije u objašnjenju njihove radne uspješnosti još su uvijek u začecima. Ipak, postojeća, novija istraživanja sugeriraju da emocije koje učitelji i nastavnici doživljavaju na svom poslu, kao i strategije koje koriste kako bi ih regulirali, imaju značajne implikacije za njihovu motivaciju, profesionalnu dobrobit, kvalitetu poučavanja te brojne kognitivne, motivacijske i afektivne ishode kod njihovih učenika. U ovom predavanju bit će prikazane najnovije znanstvene spoznaje o važnosti proučavanja emocionalnih procesa kod učitelja i nastavnika, o njihovoj raznolikosti i pojavnosti s obzirom na individualne antecedente i kontekstualne izvore, ali i ulozi koju imaju u oblikovanju profesionalnog djelovanja suvremenih učitelja i nastavnika. Također, rezultati recentnih znanstvenih istraživanja u ovom području bit će razmotreni sa stanovišta praktične primjene u obrazovanju i profesionalnom usavršavanju učitelja i nastavnika s krajnjim ciljem unaprjeđenja kvalitete poučavanja i ostvarivanja što povoljnijih obrazovnih ishoda kod učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Irena Burić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Burić, Irena
Uloga emocionalnih procesa u objašnjenju radne uspješnosti nastavnika // 28. GODIŠNJA KONFERENCIJA HRVATSKIH PSIHOLOGA: Izazovi suvremenog života – kako psiholozi mogu pomoći?
Hrvatska, 2021. str. 10-10 (plenarno, recenziran, sažetak, znanstveni)
Burić, I. (2021) Uloga emocionalnih procesa u objašnjenju radne uspješnosti nastavnika. U: 28. GODIŠNJA KONFERENCIJA HRVATSKIH PSIHOLOGA: Izazovi suvremenog života – kako psiholozi mogu pomoći?.
@article{article, author = {Buri\'{c}, Irena}, year = {2021}, pages = {10-10}, keywords = {nastavnici, emocije, emocionalna regulacija, radna uspje\v{s}nost}, title = {Uloga emocionalnih procesa u obja\v{s}njenju radne uspje\v{s}nosti nastavnika}, keyword = {nastavnici, emocije, emocionalna regulacija, radna uspje\v{s}nost}, publisherplace = {Hrvatska} }
@article{article, author = {Buri\'{c}, Irena}, year = {2021}, pages = {10-10}, keywords = {teachers, emotions, emotion regulation, job performance}, title = {The role of emotional processes in explaining teacher job performance}, keyword = {teachers, emotions, emotion regulation, job performance}, publisherplace = {Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font