Pregled bibliografske jedinice broj: 1177355
Usvajanje principa HKO-a u sustavu visokog obrazovanja u sustavu turizma - iskustva implementacije projekta
Usvajanje principa HKO-a u sustavu visokog obrazovanja u sustavu turizma - iskustva implementacije projekta // Acta turistica nova, 9 (2015), 1; 89-98 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1177355 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usvajanje principa HKO-a u sustavu visokog obrazovanja
u sustavu turizma - iskustva implementacije projekta
(Adopting CROQF Principles In Higher Education System
in Tourism – Experiences From Project Implementation)
Autori
Pavlović, Damir ; Carev, Danijel
Izvornik
Acta turistica nova (1846-4394) 9
(2015), 1;
89-98
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
kvalifikacijski okvir ; visoko obrazovanje ; turizam ; iskustva iz projekta
(qualification framework ; higher education ; tourism ; project experiences)
Sažetak
Usvajanje principa HKO-a u sustavu visokog obrazovanja u sustavu turizma jedan je od prvih takvih projekata u Republici Hrvatskoj. U implementaciji projekta nositelj je bio projektni tim VPŠ Libertas iz Zagreba te partneri Međimursko veleučilište u Čakovcu, Veleučilište u Šibeniku, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici te Udruga poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske. Osim njih u projektu su sudjelovali brojni akteri čije senzibiliziranje i participaciju u projektu prate mnoge poteškoće proceduralne i stručne prirode. Na osnovi iskustva u implementaciji projekta mogu se izvesti zaključci potencijalno korisni za buduće projekte takve vrste. S obzirom na to da je riječ o projektu od državnog interesa, javne institucije (HZZO, Ministarstvo znanosti sa AZVO1, Ministarstvo rada i sl.) mogu učiniti više na potpori, realizaciji i unapređenju projekta. Također, predstavnici poslovnog sustava nisu u dovoljnoj mjeri prepoznali svoj budući interes u aktivnijoj participaciji u projektu. Početna inicijativa HZZO-a kod strukturiranja upitnika trebala se konzultirati s projektnim timom VPŠ Libertas i sličnim institucijama kako bi se u stručnom pogledu optimizirala pitanja postavljena poslodavcima i dobili kvalitetniji odgovori. Kako bi se zadovoljila važna projektna intencija – usklađenje stručnih kompetencija poslovnog sustava s ishodima učenja i SK-om2 obrazovnog sustava, projektna agenda treba uključivati češću i čvršću povezanost poslodavaca u struci sa subjektima projekta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas