Pregled bibliografske jedinice broj: 1177077
Kurikulum tjelesne i zdravstvene kulture u funkciji tjelesnog i psihičkog zdravlja učenika
Kurikulum tjelesne i zdravstvene kulture u funkciji tjelesnog i psihičkog zdravlja učenika // Varaždinski učitelj : digitalni stručni časopis za odgoj i obrazovanje, 5 (2022), 8; 62-74 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1177077 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kurikulum tjelesne i zdravstvene kulture u funkciji tjelesnog i
psihičkog zdravlja učenika
(Curriculum of physical education in the function of physical and
mental health of students)
Autori
Selak Bagarić, Ella ; Prijatelj, Krešimir ; Buljan Flander, Gordana
Izvornik
Varaždinski učitelj : digitalni stručni časopis za odgoj i obrazovanje (2623-7237) 5
(2022), 8;
62-74
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
mentalno zdravlje ; odgojno obrazovna ustanova ; prevencija ; tjelesna aktivnost ; tjelesno zdravlje
(mental health ; educational institution ; prevention ; physical activity ; physical health)
Sažetak
Slobodno vrijeme djece i mladih sve se više odvija na sedentarni način. Posljedice manjka tjelesne aktivnosti su pojava pretilosti kao i niza drugih fizičkih bolesti, a također i psihičkih, poput nezadovoljstva svojim izgledom te narušene slike o sebi. Važno je djecu i mlade na razvojno primjeren i njima prilagođen način educirati o prednostima i pozitivnim ishodima tjelesne aktivnosti. Istraživanjima su dokazane brojne prednosti tjelesne aktivnosti, kako za fizičko, tako i za mentalno zdravlje ljudi. Obzirom na to da djeca i adolescenti dobar dio vremena provode u školi, osim obiteljske podrške, važan čimbenik u promicanju tjelesne aktivnosti i prevenciji fizičkih i mentalnih poremećaja predstavlja i odgojno obrazovna ustanova, a naročito osnovna škola, jer je jedina obavezna obrazovna ustanova u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru