Pregled bibliografske jedinice broj: 1177076
Upravljanje zadovoljstvom posjetitelja pomoću mobilnih digitalnih alata i usluga za stvaranje koncepta pametne destinacije
Upravljanje zadovoljstvom posjetitelja pomoću mobilnih digitalnih alata i usluga za stvaranje koncepta pametne destinacije // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 2; 185-198 doi:10.32910/ep.72.2.2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1177076 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje zadovoljstvom posjetitelja pomoću
mobilnih digitalnih alata i usluga za stvaranje
koncepta pametne destinacije
(Management of visitor satisfaction by using
mobile digital tools and services to create
concept of smart destination)
Autori
Gračan, Daniela ; Zadel, Zrinka ; Pavlović, Damir
Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 72
(2021), 2;
185-198
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
pametna destinacija ; mobilne aplikacije ; zadovoljstvo i iskustvo posjetitelja ; regresijska analiza
((smart destination ; mobile apps ; visitor satisfaction and experience ; regression analysis))
Sažetak
Turizam je sustav koji neizostavno prati tehnološki napredak ostalih područja društvenog i gospodarskog života, pogotovo u domeni dostupnosti svih elemenata turističkog proizvoda koje nudi njegova osnovna jedinica – turistička destinacija. Slijedom sklonosti i potrebe korištenja mobilnih digitalnih alata i usluga od strane posjetitelja u svrhu boljeg snalaženja, sve se više nameće koncept tzv. pametne destinacije. Međutim, kako digitalne aplikacije sve više zasićuju svakodnevnicu i prijete saturaciji realnog i kvalitetnog života, nameće se potreba selektivnog pristupa i u domenu destinacijskog upravljanja kroz upravljanje iskustvom i zadovoljstvom posjetitelja. Metodom usmjerenog anketnog upitnika provedeno je istraživanje na više turistički frekventnih lokacija u destinaciji, čiji je cilj bio, od pet najistaknutijih, istražiti važnost i participaciju pojedinačnih mobilnih aplikacija u unapređenju iskustva posjetitelja. Provedbom korelacijske i regresijske analize došlo se do rezultata, koje aplikacije najznačajnije participiraju u unapređenju iskustva posjetitelja. Značaj ovog istraživanja ogleda se u oblikovanju novog alata za adaptabilno i selektivno uvođenje novih mobilnih aplikacija u funkciji lakšeg snalaženja posjetitelja u destinaciji a time i učinkovitijeg upravljanja njihovim iskustvom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija,
Sveučilište Libertas
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
- EconLit