Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1177076

Upravljanje zadovoljstvom posjetitelja pomoću mobilnih digitalnih alata i usluga za stvaranje koncepta pametne destinacije


Gračan, Daniela; Zadel, Zrinka; Pavlović, Damir
Upravljanje zadovoljstvom posjetitelja pomoću mobilnih digitalnih alata i usluga za stvaranje koncepta pametne destinacije // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 2; 185-198 doi:10.32910/ep.72.2.2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1177076 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje zadovoljstvom posjetitelja pomoću mobilnih digitalnih alata i usluga za stvaranje koncepta pametne destinacije
(Management of visitor satisfaction by using mobile digital tools and services to create concept of smart destination)

Autori
Gračan, Daniela ; Zadel, Zrinka ; Pavlović, Damir

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 72 (2021), 2; 185-198

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
pametna destinacija ; mobilne aplikacije ; zadovoljstvo i iskustvo posjetitelja ; regresijska analiza
((smart destination ; mobile apps ; visitor satisfaction and experience ; regression analysis))

Sažetak
Turizam je sustav koji neizostavno prati tehnološki napredak ostalih područja društvenog i gospodarskog života, pogotovo u domeni dostupnosti svih elemenata turističkog proizvoda koje nudi njegova osnovna jedinica – turistička destinacija. Slijedom sklonosti i potrebe korištenja mobilnih digitalnih alata i usluga od strane posjetitelja u svrhu boljeg snalaženja, sve se više nameće koncept tzv. pametne destinacije. Međutim, kako digitalne aplikacije sve više zasićuju svakodnevnicu i prijete saturaciji realnog i kvalitetnog života, nameće se potreba selektivnog pristupa i u domenu destinacijskog upravljanja kroz upravljanje iskustvom i zadovoljstvom posjetitelja. Metodom usmjerenog anketnog upitnika provedeno je istraživanje na više turistički frekventnih lokacija u destinaciji, čiji je cilj bio, od pet najistaknutijih, istražiti važnost i participaciju pojedinačnih mobilnih aplikacija u unapređenju iskustva posjetitelja. Provedbom korelacijske i regresijske analize došlo se do rezultata, koje aplikacije najznačajnije participiraju u unapređenju iskustva posjetitelja. Značaj ovog istraživanja ogleda se u oblikovanju novog alata za adaptabilno i selektivno uvođenje novih mobilnih aplikacija u funkciji lakšeg snalaženja posjetitelja u destinaciji a time i učinkovitijeg upravljanja njihovim iskustvom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija,
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Damir Pavlović (autor)

Avatar Url Zrinka Zadel (autor)

Avatar Url Daniela Gračan (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr www.hde.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Gračan, Daniela; Zadel, Zrinka; Pavlović, Damir
Upravljanje zadovoljstvom posjetitelja pomoću mobilnih digitalnih alata i usluga za stvaranje koncepta pametne destinacije // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 2; 185-198 doi:10.32910/ep.72.2.2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Gračan, D., Zadel, Z. & Pavlović, D. (2021) Upravljanje zadovoljstvom posjetitelja pomoću mobilnih digitalnih alata i usluga za stvaranje koncepta pametne destinacije. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2), 185-198 doi:10.32910/ep.72.2.2.
@article{article, author = {Gra\v{c}an, Daniela and Zadel, Zrinka and Pavlovi\'{c}, Damir}, year = {2021}, pages = {185-198}, DOI = {10.32910/ep.72.2.2}, keywords = {pametna destinacija, mobilne aplikacije, zadovoljstvo i iskustvo posjetitelja, regresijska analiza}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, doi = {10.32910/ep.72.2.2}, volume = {72}, number = {2}, issn = {0424-7558}, title = {Upravljanje zadovoljstvom posjetitelja pomo\'{c}u mobilnih digitalnih alata i usluga za stvaranje koncepta pametne destinacije}, keyword = {pametna destinacija, mobilne aplikacije, zadovoljstvo i iskustvo posjetitelja, regresijska analiza} }
@article{article, author = {Gra\v{c}an, Daniela and Zadel, Zrinka and Pavlovi\'{c}, Damir}, year = {2021}, pages = {185-198}, DOI = {10.32910/ep.72.2.2}, keywords = {(smart destination, mobile apps, visitor satisfaction and experience, regression analysis)}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, doi = {10.32910/ep.72.2.2}, volume = {72}, number = {2}, issn = {0424-7558}, title = {Management of visitor satisfaction by using mobile digital tools and services to create concept of smart destination}, keyword = {(smart destination, mobile apps, visitor satisfaction and experience, regression analysis)} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus
  • EconLit


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font