Pregled bibliografske jedinice broj: 1176573
Vjera-znanje-iskustvo Katehetska zimska škola
Vjera-znanje-iskustvo Katehetska zimska škola, 2019. (katalog).
CROSBI ID: 1176573 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vjera-znanje-iskustvo
Katehetska zimska škola
(Religion-knowledge-experience)
Autori
Pažin, Ivica ; Gordana Barudžija
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, katalog
Godina
2019
Ključne riječi
vjeronauk, znanje, škola
(religious education, school, knowledge)
Sažetak
Jedno od onih područja, koje unutar vjeronauka u školi nama vjeroučiteljima može zadati „glavobolje“, svakako je područje praćenja učenika, vrednovanja njihova rada, te ocjenjivanja njihova uspjeha, odnosno neuspjeha. Naravno, i učenicima nije, manje-više, svejedno kako ćemo kao vjeroučitelji pristupiti tome području. Današnja suvremena didaktika, od koje i mi vjeroučitelji baštinimo različita znanja o vrednovanju, nude široki spektar tumačenja i „ocjenjivanja“ samoga procesa vrednovanja. Metode, kojima se koristimo kako bismo bili sigurniji u osobnom, vlastitom načinu rada u tom području, također su mnoge. Na kraju, i školstvo u Hrvatskoj pruža određene smjernice, pa čak i pravila kako i na koji način vrednovati rad učenika, s njim, naravno, i kurikul katoličkoga vjeronauka izgrađuje svoj pristup, koji je artikuliran i u nedavno objavljenom prijedlogu kurikula.
Izvorni jezik
Hrvatski