Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1176548

Dokumentarni filmovi kao instrumenti promocije održive mode


Holy, Mirela
Dokumentarni filmovi kao instrumenti promocije održive mode // Medijske studije, 12 (2021), 24; 89-107 doi:10.20901/ms.12.24.6 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1176548 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dokumentarni filmovi kao instrumenti promocije održive mode
(Documentaries as instruments of sustainable fashion promotion)

Autori
Holy, Mirela

Izvornik
Medijske studije (1847-9758) 12 (2021), 24; 89-107

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
održiva moda, brza moda, dokumentarni filmovi, propagandne tehnike
(sustainable fashion, fast fashion, documentaries, propaganda techniques)

Sažetak
Održiva moda je društveno i okolišno odgovorna moda, ekonomski uspješna te etična u odnosu prema prirodi, drugim živim bićima i ljudima. Rezultati istraživanja stavova hrvatskih dizajnera o konceptu održive mode u 2017. godini pokazali su da se većina ispitanika upoznala s tim konceptom u dokumentarnim filmovima (Holy i Borčić, 2018). To ne čudi jer ima mnogo atraktivnih dokumentarnih filmova na temu modne neodrživosti i promocije održivih modnih koncepata. Ovaj rad istražuje kako šest dokumentarnih filmova uokviruje koncept održive te brze/jeftine mode, koji se emocionalni apeli koriste u filmovima, kako se koriste narativi te kako je moda općenito prikazana. Analiza sadržaja provedena je na sljedećim dokumentarnim filmovima: True Cost, The Next Black, Slow Down Fast Fashion, Unravel, River Blue i Do we change it? Ethical fashion documentary. Istraživanje je pokazalo kako se u dokumentarnim filmovima o modnoj industriji koriste manipulativne tehnike uvjeravanja, ali nedovoljno integriraju publike, što može utjecati na njihovu učinkovitost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirela Holy (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi

Citiraj ovu publikaciju:

Holy, Mirela
Dokumentarni filmovi kao instrumenti promocije održive mode // Medijske studije, 12 (2021), 24; 89-107 doi:10.20901/ms.12.24.6 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
Holy, M. (2021) Dokumentarni filmovi kao instrumenti promocije održive mode. Medijske studije, 12 (24), 89-107 doi:10.20901/ms.12.24.6.
@article{article, author = {Holy, Mirela}, year = {2021}, pages = {89-107}, DOI = {10.20901/ms.12.24.6}, keywords = {odr\v{z}iva moda, brza moda, dokumentarni filmovi, propagandne tehnike}, journal = {Medijske studije}, doi = {10.20901/ms.12.24.6}, volume = {12}, number = {24}, issn = {1847-9758}, title = {Dokumentarni filmovi kao instrumenti promocije odr\v{z}ive mode}, keyword = {odr\v{z}iva moda, brza moda, dokumentarni filmovi, propagandne tehnike} }
@article{article, author = {Holy, Mirela}, year = {2021}, pages = {89-107}, DOI = {10.20901/ms.12.24.6}, keywords = {sustainable fashion, fast fashion, documentaries, propaganda techniques}, journal = {Medijske studije}, doi = {10.20901/ms.12.24.6}, volume = {12}, number = {24}, issn = {1847-9758}, title = {Documentaries as instruments of sustainable fashion promotion}, keyword = {sustainable fashion, fast fashion, documentaries, propaganda techniques} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font