Pregled bibliografske jedinice broj: 1176519
Učitelj i nastava glazbene kulture
Učitelj i nastava glazbene kulture, 2019., diplomski rad, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Gospić
CROSBI ID: 1176519 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učitelj i nastava glazbene kulture
(Teacher and the Music education)
Autori
Akmačić Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Odjel za nastavničke studije u Gospiću
Mjesto
Gospić
Datum
08.07
Godina
2019
Stranica
49
Mentor
Ines Cvitković Kalanjoš
Ključne riječi
Razredna nastava, glazbena kultura, kompetencije, učitelj, učenik
(lower primary school grades, music culture, competencies, teacher, pupil)
Sažetak
Nastava glazbene kulture u osnovnoj školi se izvodi prema otvorenom modelu što učitelju daje slobodu oblikovanja nastave uz obvezne sadržaje. Na taj način pruža mu se mogućnost uzimanja u obzir i učenikove želje i mogućnosti. Nastava glazbene kulture je vrlo značajna u životu djeteta jer mu pruža osjećaj zajedništva, potiče pozitivne emocije i razvoj kreativnosti. Kako glazbena kultura u razrednoj nastavi svojim aktivnostima, sadržajima i načinom kojim se provodi bitno utječe na estetski razvoj djeteta, vrlo je važna i kompetentnost učitelja koji je izvodi. U ovom diplomskom radu provedeno je istraživanje s učiteljima razredne nastave u četiri osnovne škole na području Nove Gradiške. Cilj je bio provjeriti učiteljev način provedbe nastave glazbene kulture, način rada s učenicima, koja područja glazbene kulture preferiraju te osjećaju li se dovoljno kompetentnima. Istraživanje je provedeno deskriptivnom metodom, a kao predmet istraživanja korištena je anketa. Rezultati pokazuju da su učitelji dovoljno kompetentni te da nastavu glazbene kulture provode prema otvorenom modelu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost