Pregled bibliografske jedinice broj: 1176512
Interes učenika razredne nastave za glazbu
Interes učenika razredne nastave za glazbu, 2019., diplomski rad, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Gospić
CROSBI ID: 1176512 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interes učenika razredne nastave za glazbu
(The interest of classroom students for music)
Autori
Vesna Ružić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Odjel za nastavničke studije u Gospiću
Mjesto
Gospić
Datum
08.07
Godina
2019
Stranica
54
Mentor
Ines Cvitković Kalanjoš
Ključne riječi
Interes, učenik, glazba, učitelj, razvoj
(Interest, student, music, teacher, development)
Sažetak
U ovom diplomskom radu govori se o interesu učenika razredne nastave za glazbu kao i o potrebi učitelja da potaknu njegov razvitak kod učenika. Osvrnuli smo se i na estetski odgoj kojeg djeca stječu doživljavanjem glazbe te na proces glazbenog obrazovanja za cjeloživotno učenje. U okviru rada provedeno je istraživanje, u kojem su sudjelovali učenici od 1. do 4. razreda iz dvije osnovne škole na području Koprivničko-križevačke županije. Pretpostavlja se da je interes učenika razredne nastave za glazbu velik te da se njihov glazbeni ukus kreće u smjeru narodne i "turbo folk" glazbe. Cilj je bio istražiti koliki je zapravo interes učenika za glazbu te za koju vrstu glazbe se opredjeljuju. Isto tako ispitano je koja je aktivnost najzastupljenija na satu glazbene kulture. Na kraju smo također izdvojili nekoliko pitanja u kojima se vidi jasna razlika između urbanog i ruralnog područja. U istraživanju je korištena deskriptivna metoda, a kao predmet istraživanja anketa. Istraživanje je pokazalo da većina učenika ima pozitivan pristup glazbi te da u određenim segmentima postoji veća razlika između urbanog i ruralnog područja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost