Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1176510

Ratio on the structure of hotel online booking channels and monitoring the quality of hotel websites in a multidimensional system: identification and distribution of potentials


Mislav Šimunić
Ratio on the structure of hotel online booking channels and monitoring the quality of hotel websites in a multidimensional system: identification and distribution of potentials // Ekonomski vjesnik, 34 (2021), 2; 319-335 doi:10.51680/ev.34.2.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1176510 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ratio on the structure of hotel online booking channels and monitoring the quality of hotel websites in a multidimensional system: identification and distribution of potentials

Autori
Mislav Šimunić

Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 34 (2021), 2; 319-335

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Hotel, online booking channels ratio ; potential ; website quality ; Google ranking factors ; search engine visibility

Sažetak
Svrha (Purpose) – Svrha ovog rada je istražiti potencijale, mogućosti i načine za pozitivno dijelovanje na uspješnost poslovanja hotela (1) istraživanjem specifičnosti interne strukture online booking channels u hotelskom poslovanju, (2) detektiranjem vrijednosti i distribucije potencijala za povećanje broja bookinga putem hotel brand web site (3) detektiranjem potencijala istraživanjem prostora za improving hotel web site performance excellence i (4) razvojem inovativnih modela metrike praćenja kvalitete web site-ova hotela. Dizajn (Design) – Istraživanje je bazirano na analizi makro podataka (svijet, europa) i mikro podataka (Hrvatska, regije u Hrvatskoj). Istraživanje u RH razini provedeno je prema regijama na uzorku hotela sa sa 4* i 5*. Metodologija – Za jasno pojmovno određenje kanala prodaje na samome početku istraživanja korištena je metoda deskripcije, dok su za analizu specifičnosti pojedinih on line kanala prodaje na uspješnost hotelskog i specifičnosti njihovog odnosa korištene metode analize i sinteze. Metodom komparacije objašnjava se vrijednost stanja interne strukture online kanala prodaje te prikazuje distribucija vrijednost potencijala za unaprijeđenje direktne online prodaje hotela. Također, autor predstavlja konceptualni višedimenzionalni model metrike za praćenje i analizu kvalitete web siteova. Pristup (Approach) – Ovome istraživanju pristupilo se na način da se za identifikaciju potencijala za unapređenje uspješnosti polovanja hotela problematika promatra sa dva aspekta. S jedne strane promatra se ratio strukture hotel online booking channels. Sa druge strane druge kao potencijal unapređenja poslovanja hotela promatra se prostor za improving hotel web site performances. Rezultati istraživanja (Findings) – Rezultati istraživanja jasno pokazuju vrijednost i distribuciju potencijala za pozitivno djelovanje na uspješnost poslovanja hotela kao poslovnog subjekta. Upotreba predstavljenog višedimenzionalnog analitičkog metričkog modela za praćenje i analize kvalitete web siteova hotela omogućava jasnu detekciju potencijala za unapređenje kvalitete web siteova hotela. Istovremeno se u analitici web site-ova otvaraju nove mogućnosti provođenja novih i kompleksnijih analitičkih procesa. Originalnost znanstvenog istraživanja (Originality of the research) – Izvornost istraživanja – proizlazi iz originalnog pristupa istraživanju identifikacije i detekcije distribucije potencijala za unaprijeđenje direktne online prodaje hotela putem vlastitog web site. Studija je i od praktične važnosti jer uz smjernice i predstavljeni vlastiti višedimenzionalni metrički model omogućuje i izradu raznih simulacija, analiza i usporedbi kvalitativnih stanja velikog broja različitih varijabli koje djeluju na uspješnost poslovanja hotela.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Mislav Šimunić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mislav Šimunić
Ratio on the structure of hotel online booking channels and monitoring the quality of hotel websites in a multidimensional system: identification and distribution of potentials // Ekonomski vjesnik, 34 (2021), 2; 319-335 doi:10.51680/ev.34.2.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Mislav Šimunić (2021) Ratio on the structure of hotel online booking channels and monitoring the quality of hotel websites in a multidimensional system: identification and distribution of potentials. Ekonomski vjesnik, 34 (2), 319-335 doi:10.51680/ev.34.2.6.
@article{article, year = {2021}, pages = {319-335}, DOI = {10.51680/ev.34.2.6}, keywords = {Hotel, online booking channels ratio, potential, website quality, Google ranking factors, search engine visibility}, journal = {Ekonomski vjesnik}, doi = {10.51680/ev.34.2.6}, volume = {34}, number = {2}, issn = {0353-359X}, title = {Ratio on the structure of hotel online booking channels and monitoring the quality of hotel websites in a multidimensional system: identification and distribution of potentials}, keyword = {Hotel, online booking channels ratio, potential, website quality, Google ranking factors, search engine visibility} }
@article{article, year = {2021}, pages = {319-335}, DOI = {10.51680/ev.34.2.6}, keywords = {Hotel, online booking channels ratio, potential, website quality, Google ranking factors, search engine visibility}, journal = {Ekonomski vjesnik}, doi = {10.51680/ev.34.2.6}, volume = {34}, number = {2}, issn = {0353-359X}, title = {Ratio on the structure of hotel online booking channels and monitoring the quality of hotel websites in a multidimensional system: identification and distribution of potentials}, keyword = {Hotel, online booking channels ratio, potential, website quality, Google ranking factors, search engine visibility} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EconLit
  • EBSCOhost, ABI/INFORM
  • ProQuest
  • DOAJ
  • CEEOL
  • Index Copernicus
  • Hrčak.


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font